We doen een experiment met losse Downloads op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:44

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Mede-auteur:
  • Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 20:10

Drobanir

De komende periode gaan we een klein experiment doen met de manier waarop we Downloads weergeven op de frontpage. In dit topic vertellen we je graag iets meer over wat en waarom we dat doen, en kun je ons eedback geven over wat je daarvan vindt.
Downloads in de listing
Tweakers schrijft al sinds jaar en dag over nieuwe versies van software. We noemen die Downloads-sectie ook wel liefkozend de Meuktracker. Die wordt de afgelopen twintig jaar voornamelijk door een persoon gevuld: Bart van Klaveren, op onder tweakers ook wel bekend als Drobanir. Eerder dit jaar schreven we een artikel over hoe die sectie werkt - we raden je vooral aan dat eens door te lezen!

De Downloads verschijnen nu verspreid over de dag op de frontpage. Ons cms bundelt nieuwe Downloads automatisch, zodat je in de nieuwsstroom op de frontpage ziet staan: '$Software en X andere Downloads', zoals hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5OP2p05RZbPNF7ZRqAnmPhmkhI4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SeMwraR2MIWjelKaX6rdYWG1.png?f=fotoalbum_large

Daar gaan we de komende tijd nader naar kijken.
Wat gaan we doen?
We gaan periodiek proberen een Download los in de listing te zetten. Dat betekent dat ze in dat geval niet meer gebundeld worden onder die eerdergenoemde '... en andere Downloads'-dropdown.

In de praktijk betekent dat dat je iets meer losse Downloads in de listing zult zien, tussen andere nieuwsartikelen. Op dit moment vindt je namelijk één verwijzing naar de Downloads per 24 uur, maar dat zullen er meer worden.

We gaan de komende tijd kijken wat er gebeurt als we een keer per dag een Download los op de frontpage zetten.
Waarom doen we dit?
We merken opvallend veel schommelingen in hoe goed Downloads worden gelezen en hoeveel reacties daarop komen, zelfs tussen verschillende versies van dezelfde software in. Een artikel over versie 14.0.3 van de Tor Browser kan bijvoorbeeld zomaar eens drie keer zo veel of weinig worden aangeklikt als versie 14.0.2. We zien soortgelijke verschillen ook in de aantallen reacties. Uit onze data blijkt dat maar relatief weinig lezers de pop-up openklikken om te zien welke Downloads daar nog onder hangen.

Onze hypothese is dat we lezers beter kunnen wijzen op interessante Downloads als we die soms uit de listing halen. We gaan daarom een tijdje meten wat er gebeurt met individuele Downloads als we die los in de listing plaatsen in plaats van gebundeld. We kijken of die dan beter gelezen worden, er meer reacties op komen en hoe dat onder lezers gewaardeerd wordt.
Laat ons weten wat je vindt!
Dit topic is deels bedoeld om lezers van Downloads op deze wijziging te attenderen, maar we willen ook graag horen wat jullie hiervan vinden. We kunnen dat meenemen in onze evaluatie. Laat ons dus in dit topic weten wat je mening hierover is!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• J_C_W
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
Ik bekijk zelden de Downloads en heb liever niet dat ze in de nieuwsstroom op de frontpage staan. Een apart kader op de frontpage met Nieuwste Downloads lijkt me dan beter. Als er echt significante wijzigingen (of bugs) zijn in een nieuwe versie van een veel gebruikt programma, dan ga ik er van uit dat daar wel een volwaardig nieuwsartikel over wordt geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
Ik zit er ook niet zo direct op te wachten, maar vraag mij af of dit niet makkelijker kan.

Zo stond er gisteren op de frontpage "Krita 5.2.9 en een andere download". De andere download, als je verder klikt, blijkt dus Powertoys 0.88.0 te zijn.

Zou het dan niet mogelijk zijn om de download die je de spotlight wil geven te noemen in het overzicht? Dus stel dat je die Powertoys wil uitlichten, dat er dan "Powertoys 0.88.0 en een andere download" in het overzicht komt?

Dan heb je geen extra item in de lijst maar wel extra aandacht voor die ene.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Goede ontwikkeling, de 'andere Downloads' worden vaak (iig door mij) over het hoofd gezien.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:31

Pazo

Mroaw?

Als er meerdere keren per dag een los download-item tussen de nieuwsberichten komen, dan zal het nieuws ook sneller naar beneden zakken / verschuiven en uit het zicht verdwijnen. Voor mij persoonlijk vind ik het nieuws belangrijker dan de downloads.

Wellicht beter, zoals @J_C_W ook zegt, een apart blokje / kader met de downloads? Waar je bijvoorbeeld de laatste 10 ziet staan en de nieuwste dus steeds bovenaan komt te staan?

Grote Enphase topicIQ Gateway lokaal uitlezenPVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:53
Mee eens dat interessante updates niet altijd even goed in de spotlight staan, maar voor elke download een eigen regel lijkt mij ook iets too much, zeker op sommige dagen zijn er aardig wat updates/downloads, waardoor nieuws ook weer sneller verdwijnt. Nieuws heeft een veel meer toegevoegde waarde.

De "Best Buy Guides" aan de rechter kant, hoevaak worden die gebruikt tegenover de "Best Buy Guides" dropdown menu?

Is het niet een idee om Downloads een aparte plek te geven.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het juist fijn dat de downloads gebundeld zijn, zoals nu. De nieuwslisting is al lang genoeg, vervuild met genoeg onzin (imho). Downloads vind ik juist interessant dus ik vind het fijn dat die lekker bij elkaar staan.

Go @Drobanir, ik ben altijd erg blij met je!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Even voor de goede orde: het gaat dus om één Download per dag waarbij we dit willen doen. Dus je krijgt in de complete listing van alle nieuwsberichten, reviews, geeks, .plans en .advs één Download meer dan we nu hebben.
Pazo schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:53:

Wellicht beter, zoals @J_C_W ook zegt, een apart blokje / kader met de downloads? Waar je bijvoorbeeld de laatste 10 ziet staan en de nieuwste dus steeds bovenaan komt te staan?
Het hele idee is dus dat nu weinig mensen naar een aparte Download-sectie gaan. Vandaar deze test.

[ Voor 47% gewijzigd door TijsZonderH op 30-01-2025 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TijsZonderH schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:22:
Even voor de goede orde: het gaat dus om één Download per dag waarbij we dit willen doen. Dus je krijgt in de complete listing van alle nieuwsberichten, reviews, geeks, .plans en .advs één Download meer dan we nu hebben.

[...]

Het hele idee is dus dat nu weinig mensen naar een aparte Download-sectie gaan. Vandaar deze test.
Ik snap het probleem direct, dat welke als eerste wordt genoemd heel erg bepaald ook dat erop geklikt wordt.

Maar er zijn twee kolommen met random meuk, daar kan je toch gewoon (semi-)standaard een Downloads kadertje tussen zetten? Dan hoef je niet naar een aparte sectie te gaan, want het staat op de FP, je kan daar gewoon de laatste X downloads laten zien (al dan niet sommige als belangrijker markeren, bijvoorbeeld op basis van views), zonder dat het tussen het nieuws komt te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• locke960
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-04 14:06
Ik vind de downloads in de listing sowieso vervuiling, dus dit maakt het 'probleem' in mijn optiek alleen maar groter. Veel beter is een aparte downloads sectie aan de rechterkant met daarin de laatste 5 of 10 updates.

Van mij mag de hele middelste kolom, met daarin alleen maar herhalingen van wat al in de listing heeft gestaan, daarvoor plaatsmaken.

Ik realiseer me dat dit een heel hoog vroeger-was-het-beter gehalte heeft.
Dat is omdat het vroeger beter was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:12

3_s

Ik moet zeggen, ik kijk nooit naar die andere kolommen. Ooit heb ik bepaald dat die niet interessant zijn (voor mij), sindsdien negeer ik die.
Dus vanuit die optiek, snap ik de test wel.

En blijkbaar heb ik ooit deze aangezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:13
Ik ben altijd erg blij met de downloads sectie. Ik zie graag wat hier het resultaat van gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Laatst online: 21:25

jeroenathome

Een regel tekst

Ik wilde eerst een bug melden met betrekking tot de downloads. Blijkt het een echte feature te zijn. :P

Ik vind het juist handig dat de downloads gegroepeerd zijn. Dagelijks verschijnen veel berichten op de frontpage en de lijst wordt alleen langer als alle downloads daarbij ook nog apart vermeld worden. Ik vergeet soms weleens om een review te bekijken waar ik toch interesse in heb, maar door de vele berichten is de review uit mijn zicht op de frontpage gekomen. Door de losse downloads zal dit dus vaker voorkomen, zeker tegen het eind van het jaar als alle programmeurs nog even de laatste updates van hun programma online gooien is dit het geval.

Misschien een idee voor wanneer er een verslag van CES of andere event wordt geplaatst om dit gegroepeerd te doen. Zo blijft de frontpage overzichtelijk en kan je toch alle berichten lezen mocht je dit willen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:53
TijsZonderH schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 10:22:
[...]
Onze hypothese is dat we lezers beter kunnen wijzen op interessante Downloads als we die soms uit de listing halen
Zover heb ik mijn twijfels of het echt wat oplevert, heb eerder het idee dat juist nu dat een interessante download in de achtergrond verdwijnt, zeker aangezien heel veel bezoekers niet zullen weten dat er buiten om de "$software en x andere downloads" nog een download rondzwerft.

Met als voorbeeld de download: Home Assistant Core 2025.2.0 download van gister. Die staat nu ergens 'ver' onderaan te pagina, en gemiddeld genomen vallen de reacties ook tegen, maar die fluctueren dan ook wel tussen laag en hoog.

Wellicht een idee om de losse download, ten aller tijden wel in het 'x andere downloads' te verwerken?

Is het verder ook niet gewoon een gebrek aan interesse dat bezoekers niet zo veel op 'x andere downloads' klikken?

Anyway, klik statistieken zullen op z'n tijd zeggen of deze proef succesvol is of niet, maar heb het idee dat een interessante download juist op deze manier in de achtergrond verdwijnt, terwijl andere downloads, bij elke nieuwe download semi gepushed worden in de lijst, ook al zit er een "x andere downloads" knop voor.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_C_W
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
Sinds de start van dit experiment heb ik helemaal geen downloads meer op de frontpage gezien. Dat wilde ik ook, dus voor mij is het geslaagd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:38
Ik vind het een net niet situatie nu, je mist toch redelijk snel die ene losse download, terwijl je zou verwachten als je op X andere downloads klikt je alle andere downloads van die dag krijgt terwijl er nu dus eentje mist. Alle downloads los is denk ik ook geen oplossing, want wat anderen al aangeven, er zijn soms dagen dat er heel veel downloads zijn (er is volgens mij een stuk software/firmware/driver waar per model een versie wordt aangeboden en dan ben je gelijk een flink aantal downloads verder), dus dat lijkt me ook onwenselijk.

Een apart blok in de rechterkolom is ook niet alles, op mobiele interfaces komt de inhoud van die kolom pas veel verder op de pagina te staan (het eerste blok met grootste prijsdalers staat op mijn mobiel tussen het nieuws van gisteren, de BBG vrijdag eind van de middag en de acties vrijdag begin van de middag, en de uitgelichte productreview en poll helemaal onderaan), waardoor ze ook weer uit het zicht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-04 09:58

latislos

zie signature

Ik vind het ook maar niks. Hou het lekker gebundeld.
Als mensen geinteresseerd zijn in downloads, dan weten ze die wel te vinden. (zoals ik)
en nu klik ik dus altijd op 'en x andere downloads2', maar dan ga ik er dan net eentje niet zien die dan in het nieuwsoverzicht staat. Niet ideaal.

just my 2 cents.

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 21-04 17:41
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee, en vind het met name in het weekend wanneer het aantal artikelen doorgaans wat beperkter is prettig om in een oogopslag en zonder verdere interactie meerdere downloads op de frontpage te zien.

Misschien is het een idee om hier een optie van te maken, dan kan een ieder kiezen of downloads gegroepeerd worden of niet. Eventueel kan ook de keuze om downloads niet te vertonen op de Frontpage toegevoegd worden voor wie dat wenselijk acht.

[ Voor 36% gewijzigd door jumbos7 op 22-02-2025 19:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 08:05

L0g0ff

omg

Ik vind de comments onder de downloads echt wel wat toevoegen. Maar de meuktracker is dan ook mijn favoriete Tweakers onderdeel.

Zeker als er weer een keer een nieuwe linux distro upgrade uitgekomen is.

Ik vraag me af met welke criteria jullie nu bepalen welke meuk post een aparte regel krijgen en welke in de bulk verdwijnt.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navel Knop
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-04 04:39
Ik vind de Downloads zeker wenselijk, ik kijk er altijd naar en ik klik altijd op de "... andere downloads" dropdown lijst om te kijken welke downloads er nog meer vandaag zijn. Ik vind het beter om de Downloads in een aparte sectie aan de rechter kant te zetten met een doorlopende Downloads lijst met zoveel mogelijk downloads (20 of 40 of meer) met de datum van de download. Juist om de news sectie niet te 'vervuilen' en de Downloads in een eigen aparte sectie zodat je direct kan zien wat er voor downloads zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Navel Knop op 22-02-2025 21:15 . Reden: toevoeging, verduidelijking ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:47

MsG

Forumzwerver

Ik ben ook wel voor een dedicated sectie op de frontpage. Vond het samenvoegen altijd slecht werken, je zag nooit in 1 oogopslag welke downloads er waren, en de reacties op verborgen downloads waren er inderdaad amper, terwijl daar heel vaak interessante tips en inzichten omtrent een product of alternatieven worden gedeeld.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-04 10:43
Ik ben benieuwd naar de proef! Ik vind de download secties altijd erg handig, dus het is fijn om ze er tussen hebben te staan. Verder snap ik ook wel jullie motivatie voor de proef, want het is mij ook meermaals opgevallen hoe het aantal reacties ontzettend kan fluctueren. De ene keer zie je 25 reacties, de andere keer 0 bij dezelfde software, en ik kan me goed voorstellen dat de zichtbaarheid daar een flinke vinger in de pap bij heeft.

Een statistiek waar ik ook wel benieuwd naar ben (vooral voor jullie, mochten jullie dit nog niet gedaan hebben): als je een programma pakt wat heel erg fluctueert qua reacties, en dan de views per download corrigeert voor de periode van de dag, krijg je dan een (redelijk) consistent aantal views voor alle downloads, ongeacht het aantal reacties? Want ik heb een onderbuikgevoel dat de downloads wel bekeken worden, maar iemand iets (interessants) moet posten om een hele discussie te ontketenen. Dus als dat niet gebeurt blijft het rustig.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Laatst online: 21:25

jeroenathome

Een regel tekst

Het aantal reacties is niet altijd een graadmeter voor de populariteit. Er is met enige regelmaat een discussie aan de gang. Bij sommige programma's blijven dezelfde reacties terug komen.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

• AibohphobiA BoB
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Kunnen de downloads weer bij elkaar gezet worden, dit is erg onhandig.
Bovendien waren jullie laatst nog aan het klagen dat er te weinig berichten op de frontpage konden (tijdens het grote reclame event in Las Vegas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AibohphobiA BoB
  • Niet online
Vandaag begrijp ik helemaal niets meer van de downloads.
De downloads van 08:00, 10:00 en 14:00 staan bij elkaar en daaronder staat er ineens een van 12:00 uur.

Is het de bedoeling om zoveel mogelijk verwarring te zaaien zodat het een puzzel of quest is om iets terug te vinden? Missie geslaagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mijn review na een maand is dat ik, voor mij als gebruiker van de Downloads, het niet prettiger of interessanter vind; Ik merk net, toen ik even snel de Downloads van zaterdag en zondag wilde checken, dat het onhandig is dat ik niet gewoon het lijstje met Downloads open kan klikken. Ik moet daarnaast ook in de nieuwsberichten zoeken naar de laatste download.

Dus wat mij betreft zou deze change terug mogen naar de oude. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27

De Nelis

en anders maar niet...

Ik kijk ook regelmatig naar de downloads en het lijstje vind ik prettigger dan elke download op een eigen regel. Het enige is dat je specifiek op het kruisje moet klikken om deze weer te sluiten i.p.v. op de tekst klikken.

Een apart blok met downloads zou mijn inziens fijner zijn dan tussen de nieuwsitems door.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
De Nelis schreef op maandag 3 maart 2025 @ 07:32:
[...] Het enige is dat je specifiek op het kruisje moet klikken om deze weer te sluiten i.p.v. op de tekst klikken.
Is dat alleen op mobiel of zo? In Firefox kan ik gewoon naast het blokje klikken om hem weg te krijgen.

edit:
Ik zie inderdaad in Firefox for Android dat de downloads het hele scherm vullen. Sowieso is ook de link om de rest van de downloads te openen véél minder duidelijk.

@TijsZonderH zit daar ^^ misschien jullie probleem dat de andere downloads niet gelezen worden? Die "en twee andere downloads" lijkt gewoon onderdeel van het titel van de eerste download. Het is niet duidelijk dat dit een nieuwe pop-up zal openen.

[ Voor 39% gewijzigd door Room42 op 03-03-2025 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Ik wilde even aangeven dat ik dit topic nog steeds lees en alle reacties meeneem en waardeer, dus dank allen! Ik vind het opvallend dat er hier zoveel fans van de Downloads lijken te zijn die die niet via de aparte Downloads-pagina of in de tracker lezen, maar mooi om te zien dat de frontpage daar ook zo goed in helpt!

Een paar comments waar ik los even op wilde reageren.
jeroenathome schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:38:
Het aantal reacties is niet altijd een graadmeter voor de populariteit.
Klopt, het is ook zeker niet het enige waar we naar kijken dus wees daar niet ongerust over!
AibohphobiA BoB schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 18:42:
Bovendien waren jullie laatst nog aan het klagen dat er te weinig berichten op de frontpage konden (tijdens het grote reclame event in Las Vegas).
Dat was vanwege een bijzonder drukke beurs (geen reclame-evenement). We redeneerden dat één Download per dag de feed niet dermate vervuilt dat het storend is.
AibohphobiA BoB schreef op zondag 2 maart 2025 @ 14:30:
De downloads van 08:00, 10:00 en 14:00 staan bij elkaar en daaronder staat er ineens een van 12:00 uur.
Dit is vrij logisch; we pakken er een willekeurige uit die los in de listing komt. Dan komt het gewoon zo uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
TijsZonderH schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:36:
[...] Ik vind het opvallend dat er hier zoveel fans van de Downloads lijken te zijn die die niet via de aparte Downloads-pagina of in de tracker lezen, maar mooi om te zien dat de frontpage daar ook zo goed in helpt! [...]
Ik heb jullie "Meer ..."-pagina's altijd al erg onhandig gevonden omdat ze een totaal ander design en overzicht hebben dan de pagina waar je vanaf komt. Het is vaak niet 'meer' maar 'anders'. Voor mij werkt een compacte lijst zoals op de frontpage het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-04 00:27
Een van de leukste dingen van de download section is voor mij niet zozeer het zien van nieuwe versies, maar vooral welke programma's populair zijn onder Tweakers. Ik kom nog regelmatig iets nieuws tegen waarvan ik het bestaan niet wist, terwijl dat wel in mijn straatje valt. Al vind ik zelf de huidige constructie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-04 09:58

latislos

zie signature

@TijsZonderH Ik moet toegeven dat ik de download wel rechts heb staan in de tracker, maar op een of andere manier bekijk ik ze toch altijd in het nieuwsoverzicht :D

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AibohphobiA BoB
  • Niet online
TijsZonderH schreef op maandag 3 maart 2025 @ 09:36:

Dat was vanwege een bijzonder drukke beurs (geen reclame-evenement). We redeneerden dat één Download per dag de feed niet dermate vervuilt dat het storend is.
Je spreekt jezelf hier 2x tegen. Ten eerste is een 'Beurs' per definitie een reclamezuil van goederen. Bedrijven tonen zich zo leuk mogelijk om de aandacht te krijgen van de pers die er vervolgens verder gratis reclame voor gaan maken.
Op zichzelf prima, maar doe niet alsof het nuttig of belangrijk is.

Verder is een download inderdaad niet vervuilend is. Dat is nou precies het punt. Er zijn nu meerdere downloads en dat is dus wél vervuilend.
[...]

Dit is vrij logisch; we pakken er een willekeurige uit die los in de listing komt. Dan komt het gewoon zo uit.
Huh? Welke logica is dit dan, de chaos theorie?
Het is slordig, onhandig en inconsequent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik ben wel benieuwd wat nu de selectiecriteria zijn voor het uitkiezen van een download als apart item in de nieuwsfeed, kan daar meer over uit de doeken worden gedaan? Het komt me soms over als enigszins willekeurig.

Overigens denk ik dat je altijd variabiliteit zal hebben in het aantal kliks op downloads omdat het ook gewoon te maken heeft met de timing van de release en het feit dat je moet klikken op een uitklapmenu om te zien welke downloads er allemaal zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door ocf81 op 19-03-2025 12:20 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Pagina: 1