AH Mobiel op iPhone X - geen 4G?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-05 20:06
Bij 1 SIM kaartje krijg ik wel 4 streepjes signaalsterkte op de iPhone X (met de andere prepaid AH SIM geeft dezelfde iPhone op dezelfde locatie 4G aan). Ik kan ook bellen naar andere mobiele nummers, maar ik kan geen WhatsApp activeren (klaagt over probleem met het netwerk) en ook geen berichten versturen via de Messages App (daarbij maakt het verder niet uit of iMessage in de Settings is geactiveerd of niet - in beide gevallen kun je geen berichten versturen).

Groeten,
Rene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20
Kun je dit eens proberen?
https://support.apple.com/en-us/109324

Verder is er volgens Albert Heijn een probleem met oudere simkaarten omdat KPN stopt met 2G. Zie simwissel.ah.nl. Je zou dat als tweede optie kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-05 20:06
simwissel.ah.nl kent de nummers niet; meerdere formats geprobeerd zonder spaties, startend met 316 en 06. Maar in beide gevallen zegt deze site dat de nummers onbekend zijn. Dat is waarschijnlijk ook zo, want ik heb deze 2 SIM kaarten gisteren bij AH gekocht.

Link van Apple ook wel bekeken, maar ik zie niets bijzonders bij Settings|General|About. De Network Provider is KPN NL 54.0. Ik zie geen "onscreen instructions to install your carrier update".

Wel bedankt voor de reactie! Was het proberen waard en nu weet ik dat *149# handig is om je eigen nummer snel op te vragen :).

Volgens mijn notities: KPN stopt op 1 april 2022 met 3G. Wanneer zijn ze gestopt met 2G dan?

[ Voor 7% gewijzigd door reneheuven op 29-01-2025 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HUW
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:19

HUW

Ze stoppen pas per 2027 met 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een iPhone, dus schopje naar het iPhone hoekje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:38
Heb je toevallig bedrijfssoftware geïnstalleerd die automatisch een VPN aan zet? Of draait er een VPN?

@CrankyGamerOG Ja mijn vrouw ook. Door Outlook te installeren en in te loggen met je bedrijfsaccount enroll je je in device management en worden alle policies toegepast. Gelukkig zag ik dat VPN logootje in Control Centre…

[ Voor 52% gewijzigd door HenkEisDS op 29-01-2025 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

HenkEisDS schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:25:
Heb je toevallig bedrijfssoftware geïnstalleerd die automatisch een VPN aan zet? Of draait er een VPN?
Dit had mijn zus met haar telefoon! Dus goeie tip!
Ik moest toen hard in settings tijdelijk VPN uitzetten, WA activeren, en weer aan.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1