Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-05 20:06
Over dezelfde 2 AH Mobiel Prepaid SIM kaartjes - die kosten 5 euro per stuk ... op de verpakking staat Nu 5 euro met 5 euro gratis (bel)tegoed ... ik had nu eigenlijk verwacht na activatie 10 euro beltegoed te hebben ...

Maar als je het beltegoed opvraagt met *101#, dan geeft 1 SIM kaart 5 euro beltegoed 3,33 en de andere SIM kaart geeft 1,98 beltegoed. Eigenlijk heb nog niks met die SIM kaarten gedaan, behalve activeren ... klopt dat wel met die beltegoeden?

En waar kun je zien waar hoe je beltegoed is verdwenen?

Die paar euro's zijn niet 't probleem, maar ik denk dat AH wel genoeg verdiend en geen verdere sponsoring nodig is.

Groeten,
Rene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@reneheuven je koopt een simkaart voor 5 euro en krijgt er 5 euro tegoed bij. Dus naar mijn idee zou je dus 5 euro tegoed moeten hebben.

Ik heb even op de website gekeken en na het invullen van het registratieformulier zou je nog €5,- extra moeten krijgen, in totaal dus €10,-. Heb jij dat gedaan?

Waarom de ene kaart dan €3,33 en de andere €1,98 aangeeft is mij ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10:45
De kans is zeer groot dat het komt door data verbruik.

Op het moment dat je een simkaart in een toestel stopt gaat het al zoeken naar updates en dergelijke en dat kost data.

Dus je moet 4g/5g uitschakelen omdat te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
Op de website staat wel "Registratieformulier met € 5,- beltegoed", maar waar vind je dat registratie formulier dan? In ieder geval heb ik geen aanwijzingen gevonden in de product verpakking. Ik zal wel eens navraag doen bij de AH service balie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
Data verbruik als je de simkaart in het toestel stopt ... dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn. Bij de volgende SIMs ga ik je tip 4g/5g uit te schakelen dan maar gebruiken :).