firmware update naar nieuwste versie CREATIVE ZEN MICRO

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vneok
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21-04 18:31
Mijn vraag: Wat is de nieuwste firmware voor Creative Zen Micro, MP3 speler? Waar kan ik deze downloaden? Indien mogelijk gratis aub. Hoe installeer ik deze nieuwste firmware?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: huidige firmware versie: 2.21.02_0.00.65
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: Ik heb enkel geprobeerd de Creative Zen Micro met Windows 10 desktop te verbinden. Dit is met succes gebeurd. Windows 10 erkent de Creative Zen Micro zonder probleem.
...
Ik zou graag de nieuwste versie hebben, om deze met Windows 11 desktop te kunnen verbinden. Ik zou dus met andere woorden graag in Windows 11 muziek kunnen zetten op de Creative Zen Micro. :) ;) _/-\o_

Graag een beetje hulp bij dit onderwerp aub.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Vneok Je topicstart is nu veel te summier en onduidelijk. Wat heb je zelf al gevonden voor Windows 11? En waarom werkt het niet?
En wil je nu je Creative Zen Micro updaten, of er muziek op zetten via Windows 11, of allebei? Ik maak op dat je alleen Windows 10 hebt geprobeerd en geen Windows 11.

De allereerste Google hit over verbinden met W11 geeft me dit: YouTube: Get Zen Micro MP3 working on Windows 11
Over updaten van de firmware https://www.reddit.com/r/..._zen_micro_to_128gb_with/

Probeer die dingen eerst eens. En als het niet werkt, horen we graag waarom niet.
Voor nu mis ik alle inzit en daarom gaat dit topic op slot. Je kunt mij DM'en ter heropening als je bovenstaande dingen geprobeerd hebt en nog hulp nodig hebt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.