Draadloze oortjes met uitschakelbare touch controls

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-09 16:59
Hi allen,

Ik zoek een?
Ik zoek draadloze oortjes met noise canceling. De touch controls moeten uitgeschakeld kunnen worden en de software moet compatibel zijn met een iphone. (Momenteel galaxy buds)

Wat is je budget?
Liefst rond de 120 €, maar kan iets meer zijn indien alle criteria aanwezig zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te sporten & reizen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag oa. de JBL Tour Pro 2, die lijken me te voldoen aan alle criteria en reviews lijken OK. De Jabra Elite 10 zijn ook een kanshebber. Heb zelf geen merkvoorkeur, mag ook iets volledig anders zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Indien mogelijk geen zwarte oortjes, maar liefst een kleurtje.

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:39
Misschien een domme vraag, maar waarom geen Airpods (pro) proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-09 16:59
Helemaal geen domme vraag. Is eventueel een kanshebber. Zijn er nog andere waaraan jullie denken die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bij Soundcore earbuds kun je in de app alle touch controls op "none" zetten (getest met Liberty 4NC en Space A40), maar geen algemene switch die het in 1x doet. Zelfde voor de JBL app (Live Pro 2), de Jabra Sound+ app (Elite 10) en Creative app (Aurvana Ace 2). Bij 1More kan het niet (Evo buds), bij Tozo ook niet (NC9 2024 model).

De enige van mijn earbuds waarmee het met een druk op een knop kan, zijn mijn Earfun Air Pro 4.

Qua ANC, de Elite 10 is windgevoelig, niet groots voor sporten. Voor sporten heb ik de Soundcore X20 met oorhaak, en de Tozo Earrings (geen ANC).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 07:51
Met een iphone zou ik niet verder kijken dan airpods 4

Edit: ik zie dat die met ANC (ik weet niet of je dat een must vindt) behoorlijk buiten je budget zijn....
Zonder zijn ze wel richting je budget.

[ Voor 57% gewijzigd door Hulleman op 06-02-2025 16:57 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:29
Bij de Sony WF-1000XM5 kan je de touch controls uitzetten.

Ik zou verwachten dat het dan hetzelfde gaat bij bijvoorbeeld de WF-C700N.
En die komen ook goed uit allerlei tests.
Pagina: 1