Toon posts:

Computer geeft geen beeld/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na opstarten PC krijg ik geen beeld. Monitor vervangen videokaart vervangen. Memory vervangen. Dit alles heeft geen resultaat gehad. Is nu het Mobo defect of heeft iemand anders nog een oplossing hiervoor. 8-)

Verwijderd

Ide kabels fout aangesloten??

(Pin 1 bij Pin 40??)

Voeding van monitor brak??

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
clear je cmos eens

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:16
Geef eens wat meer informatie. Spint de harddisk up, gaan de fans draaien, hoor je hem 't OS booten?

Of is ie gewoon dood :?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37

Kvn

8-) Vind je ut koel ofzo? :P

Verwijderd

begin idd eens met te vertellen wat voor moederbord je hebt...

Verwijderd

Topicstarter
Na reboot hoor je de HD spinnen echter deze blijft spinnen.
De LED van de HD blijft flikkeren. Hij gaat niet naar de floppy drive zoeken. Dit alles is plots gebeurt dus bekabelings fout is uitgesloten, ook monitor heb ik vervangen. Merk mobo moet ik even nakijken. Het is een Pentium 200 Mhz systeem. :( :( :(

Verwijderd

ik had precies hetzelfde 2 dagen geleden (denk ik). Ik heb alles er weer uitgehaald, en eerst de mobo erin en aanzetten. dan de proc erin, dan de videokaart.. werkte bij mij wel.

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik denk dat je agp/pci slot kapot is

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Heb jouw probleem ook gehad. Na PC aanzetten ging HD wel draaien, allerlei ledjes branden, maar booten .... ho maar. Net als Ralph2001 de zaken aangepakt. Alles eruit en stapje-voor-stapje alles er weer in. Dit als wanhoops actie nadat een nieuwe grafische kaart ook geen uitkomst had geboden.
Vraag niet waarom, maar na de 'herbouw' deed alles het weer als vanouds. En dat met alle oorspronkelijke componenten. Dus... probeer het eens en succes.

The desire to know is natural to all good people!

Verwijderd

Heb ik ook gehad, ik had 2 ide masters ingsteld

Verwijderd

Topicstarter
Helaas dit alles heeft niet mogen baten. Ik heb al jullie tips geprobeerd. Het functioneerd nog steeds niet HD blijft ratellen en ik heb geen beeld. Waarschijnlijk dus Mobo of processor stuk.
Thnks voor de reacties |:(

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 16:41 schreef hub het volgende:
Helaas dit alles heeft niet mogen baten. Ik heb al jullie tips geprobeerd. Het functioneerd nog steeds niet HD blijft ratellen en ik heb geen beeld. Waarschijnlijk dus Mobo of processor stuk.
Thnks voor de reacties |:(
Haal de ide kabels van mobo af.. en probeer het dan eens

Verwijderd

komt de computer wel door ze geheuge count heen

anders heb je ook geen beeld
ik zelf ook ervaing gehad dat het zelfs aan de voeding lag

ltrz sjoerd

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Prak er eens een pci vga`tje in(heb je vast nog wel ergens)
Anders zoals eerder beschreven uit elkaar en dan weer in elkaar doen.
Weet je trouwens zeker dat de agp kaart GOED in het slot zit,dus niet scheef??

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Topicstarter
Andere video kaart heb ik geprobeerd, ook heb ik alles gedemonteerd. Helaas |:(

Verwijderd

Ik heb zelf een iiyama 17inch en met een soort zelfde probleem. Dus frisse start monitor eerst aan dan pc en monitor blijft zwart en ledje op monitor wordt oranje. Maar pc gaat gewoon door naar windoze, kan het alleen oplossen door de monitor of de pc (ik weet nog niet welke de oorzaak daarvan is, heb alles al losgehaald en teruggezet ook processor) meerdere keren aan/uit te zetten en dan springt de iiyama 17" vision master 403 aan. Iemand ervaring hiermee.

Momenteel heb ik een;

Mycom 250Watt Atx Miditower, Asus A7V KT133, 256MB pc133 sdram, Asus V7100 gf2 mx 32mb agp pro, Sblive classic. Dawicontrol 2980 met daarop Plextor 12x4x32x en Pioneer 10x40x en een Seagate Cheetah 18XL 18,4Gb 10.000 rpm. Primary master hdd maxtor 30GB 5400 rpm, 3com 10/100mbit, 24/7 tsjello konnectie en that's it/

Een goed mens regeert zichzelf.
Pagina: 1