Hij heeft het over de oudere versie. Deze heeft een langzamere KT266 chipset en nog wat bugs mbt. USB etc.
Niet kopen dus.
Niet kopen dus.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
neem de SolteK SL-75drv2!
Super board. Kijk maar op tom's hardware!
Heb hem zelf ook draaien. Probeer het bij PC-tronix te kopen. Lekker cheap.
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
Vraagje aan Four: Ik heb ook die Soltek bij PC-tronics gehaald, alleen zat er geen software bij, geen drivers nix, terwijl het boekje van die software er wel bij zat.
Er hoort parttion magic drive image enz. bij te zitten.
Had jij ook geen software???
Er hoort parttion magic drive image enz. bij te zitten.
Had jij ook geen software???
Verwijderd
Normaal gesproken zitten er twee cd-roms bij, een met drivers, user guide, e.d. en een met programma's.
Op zich niet echt boeiend, maar het hoort er dus wel bij te zitten.
Op zich niet echt boeiend, maar het hoort er dus wel bij te zitten.
Verwijderd
Bedankt voor de info, dat betekent dus dat de doos open is geweest en daar hou ik eigenlijk niet zo van.
Dat gezeik altijd met dozen die al open zijn geweest ik word er schijtziek van
Dat gezeik altijd met dozen die al open zijn geweest ik word er schijtziek van
Verwijderd
ik heb hem ook besteld !! maar hier [topic=341219/2/25]Op maandag 24 december 2001 10:55 schreef Four het volgende:
neem de SolteK SL-75drv2!
lopen ze hem nogal aftezeiken !!!
wat voor os hebbie draaien ?? XP met of zonder via 4in1 ?
Verwijderd
Niet zo lopen mekken jongens, Ik heb afgelopen dinsdag het Soltek 75DRV2 moederbord geïnstalleerd, met 512 MB Micron DDR geheugen en een Athlon 1800+, Radeon 8500, IBM UDMA100 HD en een Philips soundkaart, Windows XP en ik heb nog nooit zo'n snel, stabiel systeem gehad. Daar konden mijn vorige Asus en Aopen moederborden niet aan tippen.
Geen hangers, geen bevriezers, helemaal niks. Alleen snelheid. En dan heb ik nog niet eens overgeklockt.
Geen hangers, geen bevriezers, helemaal niks. Alleen snelheid. En dan heb ik nog niet eens overgeklockt.
Verwijderd
Of je koopt het nieuwste bordje van soltek
Soltek 75drv4 met via kt266a plus die nieuwe ata133 chipset
all-in en een geil paars kleurtje
Soltek 75drv4 met via kt266a plus die nieuwe ata133 chipset
all-in en een geil paars kleurtje
Pagina: 1