Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Ik ben van mening dat je de eerste keer dat je een lan organiseert het beter klein kan houden...
Voor minder mensen heb je niet zo'n gek supersnel netwerk nodig... Je kunt beter een klein goed lan houden dan een grote waar door je onervanenheid problemen ontstaan...
Voor een kleinere lan kan je ook beter bedrijven in de buurt benaderen...
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Maare.. sponsors? Ik denk dat dat helemaal afhankelijk is van het publiek dat je wilt gaan aantrekken. Als het gewoon allemaal 'vrienden van' zijn, dan zou je het ook gewoon lekker simpel kunnen houden. Maar als je voor het echte werk wilt gaan zoals op de echt grote parties, dan heb je niet zoveel aan deze reply,
ik was nog niet klaar
)
Ze hebben een verzwaarde kabel voor de stroom. Dus met een beetje massel hebben ze genoeg groepen om de vraag aan te kunnen.
Het is nou alleen een beetje wachten op dinsdag. dan hebben we een gesprek met haar ( jaja, de eigenaar is een zij
ik schat de kans nu in op 70% van slagen.
Maar zo'n grotere lan kun je beter idd met sponsor doen, maar ja moet je wel een sponsor hebben die jullie wil sponsoren en dat doen ze denk ik niet zo snel met iedereen.
Er moet erg veel geregeld worden denk ik met grotere lans.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
iedereen moet dan een eigen netwerk kaart en utp kabel regelen
iedereen wat eten en drinken
1/2 iemand een hub(s)
en gamen maar (En tappen)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
)
Het is alleen ff wachten op dinsdag, dan hebben we het gesprek over de ruimte ect ect.
ff wat errors weg werken
Word waarschijnlijk 22 t/m 24 Oktober (ja Hefstvakantie
En word zon 5 km vanaf Hoorn Noord Holland in een gymzaal gehouden ..
En Last but not Least er zit een cafe naast
Turn it off and on again.
schoolmaten
meer info wordt verstrekt nadat we weten dat we de ruimte kunnen huren.
Dus mond je dicht smokey
noord-holland. Meestal meer zuidelijk, buiten mijn bereik.
Dat maak ik zelf wel uit !!edit:
Dus mond je dicht smokey![]()
Op zaterdag 15 september 2001 22:36 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit !!
Zo nee SLOTJE