vragen over lan. (heb search gebruikt)

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-10 15:43
Ik ben op het moment met een paar schoolmaten een lanparty aan het organiseren in de kop van noordholland. ( omgeving hoorn)

We zijn op het moment dus druk bezig met alles aan het regelen.
Maar nou had ik vragen over de sponsers.
Ik heb de links bekeken en gameparty.net bevalt ons wel.
mijn vraag is heeft iemand hier met hun hulp een lanparty op gezet, en hoe was dat bevallen.
Is die inschijving 'dreppel' een killer om mensen in je lan te krijgen?
Zo ja kunnen we dan niet beter spullen huren.

ik wacht jullie antwoord af :)

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

• TWBMS
ik zou bijna denken dat ik in de verkeerde forum heb gepost.
Zo ja zeg het ff ;)

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:21
Misschien op het verkeerde tijdstip...

Ik ben van mening dat je de eerste keer dat je een lan organiseert het beter klein kan houden...

Voor minder mensen heb je niet zo'n gek supersnel netwerk nodig... Je kunt beter een klein goed lan houden dan een grote waar door je onervanenheid problemen ontstaan...

Voor een kleinere lan kan je ook beter bedrijven in de buurt benaderen...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• TWBMS
hmm, als je 50 man klein noemt .... :P heb hier voor samen met een paar maten ook al lans op gezet. En aan gezien we een netwerk beheer opleiding doen.. :) moet nog meer zeggen?

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 11:57

Smurf

Detri

50 man? damn, das nog een wat anders dan met een stel klasgenoten in de huiskamer. Een geschikte zaal vinden waar je de hele nacht mag doorgaan lijkt me het moeilijkst (al die vergunningen zuigen aars ;) )

Maare.. sponsors? Ik denk dat dat helemaal afhankelijk is van het publiek dat je wilt gaan aantrekken. Als het gewoon allemaal 'vrienden van' zijn, dan zou je het ook gewoon lekker simpel kunnen houden. Maar als je voor het echte werk wilt gaan zoals op de echt grote parties, dan heb je niet zoveel aan deze reply, :) want daar heb ik absoluut geen ervaring mee.

edit:
ik was nog niet klaar ;)

)

• TWBMS
Wij zijn op het moment aan het onderhandelen met de plaatselijke dropshuis bij mij. Die heeft een gym lokaal waar we in kunnen. Er zit een cafe in het zelfde gebouw met een snackbar (waar ook brood en soep en dergelijke dingen gehaald kunnen worden).
Ze hebben een verzwaarde kabel voor de stroom. Dus met een beetje massel hebben ze genoeg groepen om de vraag aan te kunnen.
Het is nou alleen een beetje wachten op dinsdag. dan hebben we een gesprek met haar ( jaja, de eigenaar is een zij :P ).
ik schat de kans nu in op 70% van slagen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:12
En hoeveel mensen komen er nou ?

• TWBMS
eerst de dingen regelen denk dan zetten we de inschrijving open :P

• TWBMS
maar ehm heeft iemand gameparty wel eens gebruikt voor een lan? want dat is mijn vraag. :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Wij houden ook meestal een lan voor bekende mensen en vrienden. Meestal rond de 15 man ofzo, groter willen we ook niet want we hebben het fijn genoeg dan :) Hebben al een vaste lokatie waar we elke keer heen kunnen en de kosten zijn ook mooi het zelfde :) Verder heeft iedereen wel een hub en kabels dus dat hebben we zelf al geregeld.

Maar zo'n grotere lan kun je beter idd met sponsor doen, maar ja moet je wel een sponsor hebben die jullie wil sponsoren en dat doen ze denk ik niet zo snel met iedereen.
Er moet erg veel geregeld worden denk ik met grotere lans.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• TWBMS
:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

al komen er maar 10/15 man hou het dan gewoon in de woon kamer
iedereen moet dan een eigen netwerk kaart en utp kabel regelen
iedereen wat eten en drinken

1/2 iemand een hub(s)

en gamen maar (En tappen)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 11:57

Smurf

Detri

wat onze hub betreft, kunnen we nog genoeg uitbreiden.. 100 poorts switch :) Helaas maar 10Mbit, maar dat mag de pret niet drukken, voor leechen gewoon ffies cross kabeltje erin.

)

• TWBMS
we zullen wel zien hoeveel man er komen. tenslotte is iedereen uitgenodigt die maar wil komen.
Het is alleen ff wachten op dinsdag, dan hebben we het gesprek over de ruimte ect ect.

edit:

ff wat errors weg werken

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 20-10 14:24

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik ben dus een van die schoolmaten van TWBMS en wil wel eens weten of er op GOT nog een paar tweakers rondsurfen die willen komen naar onze lan .

Word waarschijnlijk 22 t/m 24 Oktober (ja Hefstvakantie >:) )
En word zon 5 km vanaf Hoorn Noord Holland in een gymzaal gehouden ..
En Last but not Least er zit een cafe naast :9~

Turn it off and on again.

• TWBMS
dank uw wel voor het verraden hehe :P

schoolmaten ;) ;)

edit:

meer info wordt verstrekt nadat we weten dat we de ruimte kunnen huren.
Dus mond je dicht smokey >:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Waarom nou altijd óf op de verkeerde datum óf in de verkeerde provincie/plaats :( . Ik woon in zuidholland, ken niet komen dus :( .

Steam

• TWBMS
ach ja, je kan niet iedereen te vreden stellen. en als ik goed heb worden er niet zo veel lans gehouden in
noord-holland. Meestal meer zuidelijk, buiten mijn bereik.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

edit:

Dus mond je dicht smokey >:)
Dat maak ik zelf wel uit !! ;)

• TWBMS
Op zaterdag 15 september 2001 22:36 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit !! ;)
>:) weet je dat zeker >:) hehehe

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

FF ontopic blijven he ..........
Zo nee SLOTJE

• TWBMS
ja helemaal gelijk :)

Pagina: 1