Iphone 13 meldingen bij scherm uit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 20:03
Mijn vraag:
Mijn dochter heeft sinds gisteren een Iphone 13.
Alles werkt naar behoren, het enige wat we merken is dat als de telefoon uit staat (en deze bijvoorbeeld op haar nachtkastje ligt) en er meldingen (zoals whatsapp of snapchat of iets dergelijks) binnen komen dat de telefoon aangaat (en haar kamer verlicht). Nu was dat op haar Android telefoon altijd instelbaar en dit kon gewoon uit, op de Iphone kunnen we hier alleen geen optie voor vinden (of we zoeken niet goed).

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Iphone 13

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Op internet en tweakers gezocht, geen gelijke vraag kunnen vinden (of we zoeken niet goed).

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:39
Via Do not Disturb kun je dit instellen:
https://support.apple.com/en-us/105112

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 15:48
Ik gebruik zelf Do not Disturb omdat die alle meldingen na een bepaalde tijd onderdrukt ( zoals oohh al genoemd heeft), maar je kan ook kijken onder instellingen -> Meldingen. Kan je geen tijd instellen, maar wel per app of die in het vergrendelscherm notificaties mag doen ( die triggeren dat het scherm oplicht denk ik )

Runs everything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 21:17

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Telefoon niet mee naar kamer nemen mss.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Je kunt een slaap focus schema instellen waarmee je zaken kunt dempen

Zoek op focus bij instellingen

[ Voor 23% gewijzigd door Tomas_ op 28-01-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Als 'de telefoon uit staat' dan kan het scherm niet aangaan bij een melding. Hooguit bij een wekker, maar als ie uit staat staan ook de radio's uit en kun je geen berichten ontvangen. Vaag verhaal dan.

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 28-01-2025 18:30 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kvanhemert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-05 13:07
Rechtsboven in het scherm vanaf boven naar beneden scrollen. Niet te ver want anders scroll je door een aantal andere menu's heen. Als je in het menu in het midden aan de rechterkant het hartje opgelicht ziet staan dan zit je goed! Klik nu op de tegel focus en kies hier een gewenste modus. Je kunt ze configureren naar hoe je het zelf wilt maar "Slaap" laat standaard geen meldingen of telefoontjes door. Die gaat altijd aan als ik me fijne schoonheidslaapje heb verdiend.

Wanneer ik geen meldingen wil zien zet ik me telefoon gewoon op stil en draai ik het scherm om.

Klein typfoutje. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Kvanhemert op 28-01-2025 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:05

Aiii

何これ

DND sowieso, maar de meest eenvoudige oplossing is eigenlijk nog de telefoon met het scherm naar beneden neer te leggen.

Je kan ook een eigen Focus instellen en apps uitzoeken die wel en niet mogen storen tijdens een bepaalde tijdsperiode, locaties, etc. Dat kan heel specifiek.

[ Voor 40% gewijzigd door Aiii op 28-01-2025 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 20:03
Bedankt allemaal voor jullie reacties, het is gelukt en helemaal duidelijk geworden met jullie adviezen :)

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Pagina: 1