Aankoopadvies: staande lamp met RGB met veel gradaties en ZB

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:07
Mijn vraag
De vloerlamp van een vriendin is uit elkaar gevallen. Was al een paar jaar krom, maar lag nu ineens op de bank met een verbrijzelde steun nog op de vloer. Mooie reden voor een leuke upgrade!

Vraag is nu, welke staande lamp kan er voor in de plaats komen? Zijn er mooie sexy smart staande lampen of moet er een normale komen met wat Hue-bolletjes er in?

Philips Hue heeft een heel mooie, maar ik weet niet of die €400 mooi is + die is in november weer €250, dus Philips Hue kopen als Nederlander buiten november is ook een beste uitdaging :P

Het zou overigens een leuk voordeel zijn als er een apart leeslampgedeelte op zit. En zelf vind ik <150 cm niet hoog. De vorige lamp was 180 cm hoog en met 170 kan hij onder een boekenplank, maar 180 en dun heeft de voorkeur.

Wij zijn allemaal de kwaliteit van Philips Hue-lampen gewend. Dat de Lidl een staande lamp met 60.000 leds voor €3.50 verkoopt zal, maar het moet rust geven in een woonkamer, niet een peeskamer adverteren 😉

Relevante software en hardware die ik gebruik
Home Assistant / Zigbee

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Philips lamp, maar Philips Hue hoor je te kopen in november… Ik vind nu €400 aanraden terwijl je weet dat hij net €250 was en later dit jaar weer gaat zijn nogal wat. Als we echt iets leuks zien willen we wel een cadeaubon geven, maar ik ga iemand geen lamp van €400 cadeau doen en de ontvanger wil eigenlijk niet hoger gaan dan €100-€150 omdat ze de prijs gaat inhouden van de huur van het huis en dat kan je ook weer niet te gek doen :P
ChatGPT raadt de IKEA Högbo aan, maar dat is een kast, geen lamp…
Ik zie Gledopto RGB+CCT Smart Floor Lamp worden aangeraden, maar die vindt met Photoshop 4-5 gradaties al een uitdaging. Niet echt Philips Hue-kwaliteit dus.

Is er iets dat op onderstaande lijkt maar je ook buiten Black Friday kan kopen?

https://duckduckgo.com/?q...hone&iax=images&ia=images

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.