One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Sony Vaio
Zal ff kijken of ik een linkje vind
Een vaio heeft toch een ander design, en is dikker dan deze? (maar wel kleiner oppervlak?)Op zaterdag 15 september 2001 00:23 schreef ItSnows het volgende:
Ik zou het niet weten maar een gokje sla ik nooit af
Sony Vaio
Zal ff kijken of ik een linkje vind
En een halve toshiba protege is het ook niet. Die hebben clits.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Die meid is kelly chen en die reclame was voor OF Hong Kong markt OF Japanse markt. Dus...Op zaterdag 15 september 2001 00:26 schreef ItSnows het volgende:
Lijkt er anders wel opEn die meid is wel wat Japannerig
http://www.sonystyle.com/vaio/
Verwijderd
Dank voor de naamOp zaterdag 15 september 2001 01:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die meid is kelly chen en die reclame was voor OF Hong Kong markt OF Japanse markt. Dus...
Ben een beetje uitgekeken op Angelina
Verwijderd
die meid is kelly chen ja
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Angelina?Op zaterdag 15 september 2001 01:05 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Dank voor de naam
Ben een beetje uitgekeken op Angelina
Op zaterdag 15 september 2001 23:20 schreef victorvo het volgende:
..en het mooiste van arres is... Hij spreekt vroeiend Nederrands!
Ziet er wel zo naar uit ja!Op zaterdag 15 september 2001 23:18 schreef normal888 het volgende:
Dat is een samsung laptop.... lekker plat er zit ook een dokkingstation bij kijk hier maar http://www.samsungelectronics.com/notebook/index.html
die meid is kelly chen ja
Zeer
De laptop. niet Kelly
Jammer dat er in nederland niet zo'n goede markt is voor laptop. Ook niet vreemd, als je de prijzen ziet. laptops van dit kaliber kost hier zeker meer dan 8000 piek
In HK is zoiets "slechts" de helft goedkoper.
Fujitsu-Siemens laptop reclame van een jaar of twee geleden.Op zaterdag 15 september 2001 23:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
![]()
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
ZUCHTOp zaterdag 15 september 2001 23:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Angelina?
Jolie
1 van de weinige kennersOp zaterdag 15 september 2001 01:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Die meid is kelly chen en die reclame was voor OF Hong Kong markt OF Japanse markt. Dus...
die laptop is strraaakkk dammm
Ik ben er op zoek naar naar een helaas (zeer waarschijnlijk) zal deze het niet worden
Maar die Chic... pfff she's fine
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij heb ik laatst iemand rond zien lopen met zo'n ding, dat ding is zo klein dat je zo'n beetje alles extern moet aansluiten om er iets aan te hebben (ik neem aan dat je niet alles op flop gaat zetten)
de nieuwe toshiba heeft beetje "inhammen" tussen de verbinding van tft-scherm en toetsenbord dacht ik zo.Op dinsdag 05 februari 2002 07:40 schreef Kev0867 het volgende:
uhm...?? is dat niet gewoon die nieuwe Toshiba? de aller kleinste en lichste ter wereld?? zie misschien merk links onder de tft scherm..
en ik geloof er niks van als er wordt beweerd dat dat de lichtste en kleinste ter wereld is. want ik heb wel kleinere kloontjes gezien van 1 cm dik in HK.