Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mij is gevraagd een zeer stille PC samen te stellen, met een sobere uitstraling, waar je goed Civilization 7 mee moet kunnen spelen en waar je wat jaren mee vooruit kunt. Geen hoge eisen aan graphics verder, zeker niet overclocken
Goed Civilization 7 kunnen spelen betekent: vooral snelle turn times, FPS niet het belangrijkste
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1250 en 1500 euro
Wat verwacht je van ons?
Snijdt deze configuratie hout? Of staan er onlogische keuzes in? Of mis ik mooie alternatieven bijvoorbeeld mbt de koeler of de voeding? Ik heb gekeken naar de kast en volgens mij past alles prima. Ik ben dus voor een redelijke dikke midrange plus CPU gegaan en verder alles basic gehouden en de meest stille opties gekozen o.a. de de BBG's te bestuderen.
Komt die CPU tekort? Of moet deze prima zijn? Wat zou een energiezuinige upgrade zijn die echt winst gaat opleveren voor Civ7?
Mij is gevraagd een zeer stille PC samen te stellen, met een sobere uitstraling, waar je goed Civilization 7 mee moet kunnen spelen en waar je wat jaren mee vooruit kunt. Geen hoge eisen aan graphics verder, zeker niet overclocken
Goed Civilization 7 kunnen spelen betekent: vooral snelle turn times, FPS niet het belangrijkste
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1250 en 1500 euro
Wat verwacht je van ons?
Snijdt deze configuratie hout? Of staan er onlogische keuzes in? Of mis ik mooie alternatieven bijvoorbeeld mbt de koeler of de voeding? Ik heb gekeken naar de kast en volgens mij past alles prima. Ik ben dus voor een redelijke dikke midrange plus CPU gegaan en verder alles basic gehouden en de meest stille opties gekozen o.a. de de BBG's te bestuderen.
Komt die CPU tekort? Of moet deze prima zijn? Wat zou een energiezuinige upgrade zijn die echt winst gaat opleveren voor Civ7?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 346,99 | € 346,99 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 EVO OC Edition 8GB GDDR6 | € 308,90 | € 308,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 113,41 | € 113,41 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 109,- | € 109,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 90,70 | € 90,70 |
1 | SSD's | WD Black SN770 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.312,80 |