Hoi allen ik ben op zoek naar wat advies over mijn nieuw samengestelde systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral casual games, soms wel twee tegelijk, denk aan WoW + League of Legends en nog een 10-tal tabs open.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer € 1000. Iets eroverheen zou kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1x 1440p monitor en 1x 1080p monitor (
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is een volledig nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet al te moeilijk te plaatsen build. Wifi. Niet al te grote tower en ik geef niets om RGB. Evt. makkelijk om af te stoffen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik aan jullie wil vragen is om mee te denken of de onderdelen met elkaar in verhouding zijn. Kan het misschien nog goedkoper, of is met een upgrade een veel betere performance te behalen? Ik hoef niet perse het beste te hebben, maar een beetje toekomstbestendig is ook handig. Eventueel een vergelijkbare tweedehandse pc zou ik ook prima vinden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral casual games, soms wel twee tegelijk, denk aan WoW + League of Legends en nog een 10-tal tabs open.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer € 1000. Iets eroverheen zou kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1x 1440p monitor en 1x 1080p monitor (
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is een volledig nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een niet al te moeilijk te plaatsen build. Wifi. Niet al te grote tower en ik geef niets om RGB. Evt. makkelijk om af te stoffen.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Wat ik aan jullie wil vragen is om mee te denken of de onderdelen met elkaar in verhouding zijn. Kan het misschien nog goedkoper, of is met een upgrade een veel betere performance te behalen? Ik hoef niet perse het beste te hebben, maar een beetje toekomstbestendig is ook handig. Eventueel een vergelijkbare tweedehandse pc zou ik ook prima vinden.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Tray | € 96,96 | € 96,96 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS WIFI II | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 EVO OC Edition 8GB GDDR6 | € 308,90 | € 308,90 |
1 | Behuizingen | Sharkoon VK3 | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 28,86 | € 28,86 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 91,46 | € 91,46 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,97 |