Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone met een Android besturingssysteem.
Het huidige toestel (S21 ultra) heeft een heel broos gekromd scherm, wordt tijdens multitasken en in de auto bij de airco oververhit. De camera is de glans wel nog steeds niet kwijt, de 10* optische zoom doet het nog steeds prima en wordt enorm gewaardeerd. Advies is van harte welkom.
Het nieuwe toestel zal gebruikt worden voor;
Het huidige budget voor een toestel is zo'n €250. Ik ben mij er van bewust dat het budget klein is voor alle "requirements", dus ik sta ook open voor eventuele oudere modellen dan wel tweedehands toestellen.
Ik heb het volgende zelf gevonden:
uitvoering: Samsung Galaxy A16 5G, 8GB ram, 256GB opslag Grijs, niet stof- en waterdicht.
Xiaomi POCO X6 5G (€177,00 bij bol.com plaza)
uitvoering: Motorola Edge 50 Fusion, 8GB ram, 256GB opslag Donkerblauw Maar deze heeft gekromd scherm en reviews over software en Motorola support zijn niet best.
Galaxy S22/S23 tweedehands via de bekende sites vanaf zo'n €250-300 euro, al dan niet met enkele krasjes op het scherm of andere gebruiksporen.
Het huidige toestel (S21 ultra) heeft een heel broos gekromd scherm, wordt tijdens multitasken en in de auto bij de airco oververhit. De camera is de glans wel nog steeds niet kwijt, de 10* optische zoom doet het nog steeds prima en wordt enorm gewaardeerd. Advies is van harte welkom.
Het nieuwe toestel zal gebruikt worden voor;
- videovergaderingen onderweg,
- foto- en video opname,
- bekijken van video,
- beluisteren van muziek,
- satellietnavigatie,
- PIN-betalingen
- spraakoproepen en sms onderweg, zowel binnen als buitenland
- Dat het apparaat multitasken mogelijk maakt, zowel qua prestaties als batterijduur en hardwarekoeling. Bijv videogesprek en browsen of muziek via bluetoothspeaker, navigatie en Flitzmeister tegelijkertijd
- Bouwkwaliteit, geen beeldscherm met ronde hoeken naar beneden, stof- en waterdicht, beschikbaarheid hoesjes en schermbeschermers
- Het apparaat moet langere tijd zonder stopcontact kunnen in verband met reizen
- Dual SIM, liefst met ESim mogelijkheid erbij
- Een redelijke camera, liefst met optische zoom
- Een grote batterij en snellaadfunctie
- Ondersteuning voor VoLTE/VoWiFi bij de grote aanbieders
- Genoeg opslagruimte voor beeldmateriaal en chatbackups(op huidige toestel zo'n 120GB)
- Minimaal één(1) jaar fabrieksgarantie
Het huidige budget voor een toestel is zo'n €250. Ik ben mij er van bewust dat het budget klein is voor alle "requirements", dus ik sta ook open voor eventuele oudere modellen dan wel tweedehands toestellen.
Ik heb het volgende zelf gevonden:
uitvoering: Samsung Galaxy A16 5G, 8GB ram, 256GB opslag Grijs, niet stof- en waterdicht.
Xiaomi POCO X6 5G (€177,00 bij bol.com plaza)
uitvoering: Motorola Edge 50 Fusion, 8GB ram, 256GB opslag Donkerblauw Maar deze heeft gekromd scherm en reviews over software en Motorola support zijn niet best.
Galaxy S22/S23 tweedehands via de bekende sites vanaf zo'n €250-300 euro, al dan niet met enkele krasjes op het scherm of andere gebruiksporen.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?