Ik zit nogal te twijfelen of ik nu voor AMD of Intel ga met het aanschaffen van 7 nieuwe computers voor m'n werk.
We hebben een redelijk beperkt budget, dus in dat opzicht is het duron systeem een stuk aantrekkelijker, maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat ik vervolgens uren of dagen in de weer ben om allerlei stabiliteits of andere problemen op te lossen.
In principe worden deze systemen alleen gebruikt voor internetten en office 2000 applicaties. Verder wil ik ook graag windows 2000 gebruiken.
Hoe is het nu gesteld met de stabiliteit/betrouwbaarheid van dit AMD moederbord? Ik wil namelijk het liefst natuurlijk dat de systemen gewoon een dag lang blijven draaien zonder crashes.
Hardware lijstje andere onderdelen:
- Standaard Coolermaster / Thermaltake coolertje afhankelijk van cpu
- TNT 2 M64 32MB
- Creative PCI 128
- Miditower met 300W voeding
- 256 MB SDRAM
- Maxtor HD, CDROM, FD etc.
Bij voorbaat dank
We hebben een redelijk beperkt budget, dus in dat opzicht is het duron systeem een stuk aantrekkelijker, maar ik wil eigenlijk niet het risico lopen dat ik vervolgens uren of dagen in de weer ben om allerlei stabiliteits of andere problemen op te lossen.
In principe worden deze systemen alleen gebruikt voor internetten en office 2000 applicaties. Verder wil ik ook graag windows 2000 gebruiken.
Hoe is het nu gesteld met de stabiliteit/betrouwbaarheid van dit AMD moederbord? Ik wil namelijk het liefst natuurlijk dat de systemen gewoon een dag lang blijven draaien zonder crashes.
Hardware lijstje andere onderdelen:
- Standaard Coolermaster / Thermaltake coolertje afhankelijk van cpu
- TNT 2 M64 32MB
- Creative PCI 128
- Miditower met 300W voeding
- 256 MB SDRAM
- Maxtor HD, CDROM, FD etc.
Bij voorbaat dank