Ik heb nu Windows ME draaien
. Inmiddels heb ik een partitie (een logische) voor suse linux en voor win XP aangemaakt. In welke volgorde moet ik XP en suse installeren om een triple boot te krijgen ???? En ja ik heb de faq en search al geprobeerd, maar zonder succes. Mochten er toch toppics over zijn dan graag de link !!!!!!!
Verwijderd
Het makkelijkste is om eerst XP te installeren en daarna Linux omdat lilo wel MS partities herkent voor booten maar je bij XP die zelf moet aanmaken. Hoe dat werkt, zoek maar eens op 'boot.ini'.
Okee dan..... dan ga ik eerst XP er op gooien. Althans.... morgen.... want slaap is ook belangrijk. Bedankt voor de info !!!! :-)
Use the search Luke :Op vrijdag 14 september 2001 23:41 schreef Calimero het volgende:
Ik heb nu Windows ME draaien. Mochten er toch toppics over zijn dan graag de link !!!!!!!
[topic=191909/1/25]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik ga Suse 7.2 erop knallen..... dus van Red Hat problemen zou ik geen last moeten hebben. Maar toch bedankt !! :-)
Verwijderd
Kleine tip ivm problemen met lilo.
Mocht het nou fout gaan nadat je er Linux op hebt gezet, start dan je pc in DOS mode van Win98 of bootflop en tik dan: fdisk /mbr , dan 'reset' je het master boot record
.
Mocht het nou fout gaan nadat je er Linux op hebt gezet, start dan je pc in DOS mode van Win98 of bootflop en tik dan: fdisk /mbr , dan 'reset' je het master boot record
Ik zal ook hier even een HOW-TO pluggen: Linux+WinNT How-To.
Op LinuxDoc staan trouwens een heleboel nuttige How-Tos.
Op LinuxDoc staan trouwens een heleboel nuttige How-Tos.
Pagina: 1