Hoi allemaal,
Ik ben bezig met het vervangen van al ons schakelmateriaal in huis en ik heb gelijk een aantal Fibaro Dimmer 2's aangeschaft om mijn smarthome set-up een upgrade te geven. Het is me gelukt om de Dimmer 2 te koppelen aan de lamp zelf en ik kan hem aansturen via Home Assistant, maar ik kom er echter niet helemaal uit hoe ik de pulsdrukker aansluit. Even een situatieschets:
Kan iemand mij vertellen waar de draden uit mijn foto op aangesloten moeten worden? En zie ik verder misschien nog wat over het hoofd?
Thanks!
:strip_exif()/f/image/MFZ4tfCDIOjLLFpKMT8lhFKb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben bezig met het vervangen van al ons schakelmateriaal in huis en ik heb gelijk een aantal Fibaro Dimmer 2's aangeschaft om mijn smarthome set-up een upgrade te geven. Het is me gelukt om de Dimmer 2 te koppelen aan de lamp zelf en ik kan hem aansturen via Home Assistant, maar ik kom er echter niet helemaal uit hoe ik de pulsdrukker aansluit. Even een situatieschets:
- Uit de muur komt een bruine draad en een zwarte draad die richting de lamp gaat. Ik heb geen blauwe draad.
- De bruine draad uit de muur zit op L en de zwarte draad van de lamp zit op het schakelicoontje (via Wago's)
- Ik wil zowel de S1 als de S2 functionaliteit van de Dimmer 2 gebruiken via de linker- en rechterknop van de pulsdrukker.
- Voor de aansluiting heb ik deze video gevolgd.
- Op de foto's is te zien hoe de pulsdrukker er uit ziet en wat er met de kabels van de Fibaro zou moeten gebeuren.
Kan iemand mij vertellen waar de draden uit mijn foto op aangesloten moeten worden? En zie ik verder misschien nog wat over het hoofd?
Thanks!
:strip_exif()/f/image/MFZ4tfCDIOjLLFpKMT8lhFKb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HDx8tPqYtXu3rjm7hN7D7VAd.jpg?f=fotoalbum_large)