Videobeelden via Internet/Cloud naar de Homebase

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter532
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 02-04 11:41
Aanleiding
Contact gehad met een Webshop en daar is mij uitgelegd hoe de route van de videobeelden lopen. En ik kan me dat niet voorstellen.

Mijn vraag
Gaan de videobeelden gemaakt door mijn Eufy IP camera's en Eufy doorbell eerst via mijn Internet router naar het Internet/Eufy-cloud en dan vanaf deze (Eufy cloud) via mijn Internet router naar mijn Homebase voor opslag.

Klopt dat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geen

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerjaaaaan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Uit mijn eigen ervaring klopt dit niet.

Ik heb door een verbouwing een tijdje geen internet gehad. De camera’s gingen gewoon door met opnames maken op de Homebase. Toen het internet weer actief was kon ik alle opnames van die tijd gewoon terug zien in de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09
pieter532 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 06:53:
Gaan de videobeelden gemaakt door mijn Eufy IP camera's en Eufy doorbell eerst via mijn Internet router naar het Internet/Eufy-cloud en dan vanaf deze (Eufy cloud) via mijn Internet router naar mijn Homebase voor opslag.
Zonder te weten welke camera's, deurbel en Homebase je hebt staan is het algemene antwoord:
In principe klopt dat niet.

Ik heb een Homebase met 2 S330 camera's en de beelden worden alleen lokaal opgeslagen. Pas als ik via de app de beelden ga bekijken loopt dat (in elk geval buitenshuis) via de Eufy cloud.

Spel en typfouten voorbehouden