Toon posts:

knippen en plakken van geluidsfragmenten

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik dit onder de juiste topic zet, maar ik ben op zoek naar een progje om geluid te mixen, of, nog belangrijker eigenlijk; te kunnen knippen en plakken achter elkaar.

ik heb een brander, dus dacht ik zo eerst fragmenten achter elkaar te plakken en daarna branden op CD...moet daarna ook afspeelbaar zijn op een normale CD-speler

Verwijderd

Cakewalk Pro Audio!!

Daar kun je ALLES mee. Knippen, plakken, mixen, effecten, stretchen, en nog HEEL veel meer!!

http://www.cakewalk.com/

Verwijderd

Cooledit.

Lijkt een beetje op een cdfreaks topic. :)

Verwijderd

Cooledit is inderdaad wel een stuk simpeler en minder uitgebreid en niet te vergeten een stuk goedkoper!!

Het ligt er aan wat je nodig hebt.

Verwijderd

CooleditPro is mijn favoriet, te downloaden op tucows.telekabel.nl en 30 dagen bruikbaar. (Of met crack eeuwig houdbaar, maar dat ligt aan je instelling).
Als je op een budget zit: Internet Audio Mix, doet het meest simpele werk.

Verwijderd

Nu ik toch in deze topic zit, ik wil gelijk opnemen en afspelen en weet dat dit kan met een full duplex kaart, maar die heb ik niet. Is hier toch niet een of ander trucje voor te verzinnen? (Dat-ie om de paar miliseconden van afspelen naar opnemen ofzo?)

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-12 10:16

Roel

screen -x addict

Voor een paar gulden een 2e geluidskaart kopen ;)

Ik heb er nu 2 inzitten, werkt best goed, een sblive en een sb pci 128 ;)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

Werkt vast goed Roel, maar met alleen de SBLive of de SB-128 kun je ook al opnemen en afspelen tegelijk.

Verwijderd

ik heb ook een sb128, maar daar lukt het mij niet mee, afspelen en opnemen tegelijk.
2 geluiden tegelijk afspelen lukt ook niet (bv wav en mp3)

hoe kan dat? een vriend van me had deze kaart eerst ook en bij hem lukte het hem wel, maar na een tijdje ging het bij hem ook niet meer (dus keertje formatte en daarna opnieuw installeren en toen werkte het niet meer.)

ik heb van de creative site de nieuwste drivers geprobeerd, het standaard cdtje, maar niets werkt, best wel vaag

iemand suggesties, idees?

Verwijderd

Soundforge 4.5 werkt erg goed, daar kan je ook MP3'tjes mee editten.

Verwijderd

The One And Only : GoldWave!
Pagina: 1