Ik zoek een?
FM / Dab+ Radio waar specifieke boxen op kunnen worden aangesloten
Wat is je budget?
Niet meer dan 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks FM of Dab+ radio op af te spelen in de woonkamer (boxen zitten ondergronds in alle hoeken vd kamer. Verder geen specifieke eisen zolang er maar Dab+ en FM aanwezig is en zolang de bestaande boxen hier maar op aangesloten kunnen worden. Daarnaast mag de radio zelf niet hoger dan 12cm zijn (ivm kast).
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur voor merk. Heel het internet al afgezocht op een radio die kan worden aangesloten op deze boxen, helaas niets kunnen vinden.
Zie Fotos voor specifieke aansluitingen boxen.:strip_exif()/f/image/y1pfc7TJkyOCodZ78kn25uhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
FM / Dab+ Radio waar specifieke boxen op kunnen worden aangesloten
Wat is je budget?
Niet meer dan 200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks FM of Dab+ radio op af te spelen in de woonkamer (boxen zitten ondergronds in alle hoeken vd kamer. Verder geen specifieke eisen zolang er maar Dab+ en FM aanwezig is en zolang de bestaande boxen hier maar op aangesloten kunnen worden. Daarnaast mag de radio zelf niet hoger dan 12cm zijn (ivm kast).
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur voor merk. Heel het internet al afgezocht op een radio die kan worden aangesloten op deze boxen, helaas niets kunnen vinden.
Zie Fotos voor specifieke aansluitingen boxen.
:strip_exif()/f/image/y1pfc7TJkyOCodZ78kn25uhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SU5wI4pSsYwCHFAE7EYiR5s7.jpg?f=fotoalbum_large)