Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Soundbar met Subwoofer, max 95cm breed
Wat is je budget?
Max 250, tweedehands is zeker een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Graag wil ik eens uitproberen hoe een soundbar in mijn situatie past. Mijn huidige audio gebruik ik te weinig, omdat telkens weer de speakeraansluitingen het laten afweten (gewoon draad, niks aansluiting op het eind). Een eerste soundbar om eens te testen hoe het bevalt, geef er dus liever niet de hoofdprijs aan uit.
Soundbar moet werken met een oudere Samsung LED tv, bluetoothapparaten die ik eraan hang en ja, een platenspeler waar alleen Tulp uit komt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Loop eigenlijk een beetje vast, soundbars zijn of te low-end (dan ga ik sowieso afknappen op het geluid) of goed maar te breed (TV is zelf 92cm in de breedte, kast waar ie op staat is niet heel veel breder dan dat.
Ik zoek een?
Soundbar met Subwoofer, max 95cm breed
Wat is je budget?
Max 250, tweedehands is zeker een optie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Graag wil ik eens uitproberen hoe een soundbar in mijn situatie past. Mijn huidige audio gebruik ik te weinig, omdat telkens weer de speakeraansluitingen het laten afweten (gewoon draad, niks aansluiting op het eind). Een eerste soundbar om eens te testen hoe het bevalt, geef er dus liever niet de hoofdprijs aan uit.
Soundbar moet werken met een oudere Samsung LED tv, bluetoothapparaten die ik eraan hang en ja, een platenspeler waar alleen Tulp uit komt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Loop eigenlijk een beetje vast, soundbars zijn of te low-end (dan ga ik sowieso afknappen op het geluid) of goed maar te breed (TV is zelf 92cm in de breedte, kast waar ie op staat is niet heel veel breder dan dat.
Cash is king.