hoe weet ik welke Packard bell ik hier heb.....

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Gelukkig heb ik zelf nooit zo'n ding gekocht. Probeer nu echter voor een buurjochie deze pc nieuw leven in te blazen en ben dus op zoek naar drivers.

Hoe kom ik er echter achter welke hardware handel er in deze bak zit. Die recovery cdees zijn waardeloos. drivers zijn niet bereikbaar ( wat een *&*$%#^%&$ systeem).
Op de website is niet ste vinden waaruit blijkt wat er allemaal in zit... is zo'n alles on-board ding.

iemand ???

PLEASE.................

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Moet op http://www.wimsbios.com zo'n mobo identifier progje downen, en dan de website opzoeken en nieuwe drivers/bios updates halen

Verwijderd

SiSoft Sandra, daarmee kan je ook heel wat info uit je pc halen :)

Verwijderd

1 post!

Ik heb ook zo'n ding gehad, meestal is het een Gigabyte mobo.Je moet een nummer opgeven(mailen) naar PB, die zit als het goed is achter je pc, de nr begint meestal met ''1226....''.
anders open je de kast.
sc6

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op vrijdag 14 september 2001 23:32 schreef ubermaestro het volgende:
Moet op http://www.wimsbios.com zo'n mobo identifier progje downen, en dan de website opzoeken en nieuwe drivers/bios updates halen
idd CTbios v1.3 downloaden
dat is pas een goed programma
die kan je daar op de site vinden

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
ik zal de tips eens proberen..

maar dit wil ik even kwijt,

al was het de laatste mogelijkheid om in leven te blijven,

met een PB wil ik nooit meer iets te maken hebben, wat een galbak pc :r :r

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 22:08
bel gewoon ff snel met pb, de jongens op de helpdesk zijn erg aardig. ( ik kan het weten, ik werk er ) en als je alleen ff belt voor de info over de hardware vertellen ze je alles graag.

of je installeerd de cd's nog een maal en kijkt ff in apparaa beheer wat er in zit, iets wat je dus eigenlijk ook voor het verwijderen had moeten doen. :)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:57
tip :
installeer win2k.. die detecteert alle hardware vanzelf. +installeert drivers..
Meestal is niet alles on-board bij zo'n ding hoor !

probeer anders i.d.d. sisoft sandra

• Gompy58

Gompy58

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 01:08 schreef Grijns het volgende:
bel gewoon ff snel met pb, de jongens op de helpdesk zijn erg aardig. ( ik kan het weten, ik werk er ) en als je alleen ff belt voor de info over de hardware vertellen ze je alles graag.

of je installeerd de cd's nog een maal en kijkt ff in apparaa beheer wat er in zit, iets wat je dus eigenlijk ook voor het verwijderen had moeten doen. :)
sorry grijns, maar een jochie van 13 belt op, krijgt als antwoord, formateer de boel, dat doe je zus & zo en doe daarna de cd erin....
ik heb het ook geprobeert en het werkte niet. Na veel zoeken vond ik een bestandje op de cd die een nieuwe diskette aanmaakte. de boel werkte daarna wel maar ik snapte ook wat er fout was gegaan. er wordt op die diskette een wijziging gemaakt, die na de herstart aangeeft wat er moet gebeuren. Daar is de boel dus verkeerd gegaan.

Ik vindt het niet echt van profesionaliteit getuigen als je merkt dat een beller er geen verstand van heeft ( hij moest uitleggen wat formateren eigelijk was) en je 'm dan aan z'n lot over laat.
Daarnaast is de website van PB dusdanig dat je er niets terug vindt als je eigelijk niet al weet wat je hebt.
Denk dat al sje op de Dell site gaat kijken, je begrijpt wat ik bedoel. 1 nummer intikken en je krijgt een overzicht van wat je hebt....

wat ik trouwens niet begrijp is dat je niet gewoon de drivers van die cd af kan halen. Of ik doe iets verkeerd maar duidelijk is het zeker niet.
Als het allemaal werkt gaat het prima maar nogmaals een groot gebrek is de eenvoud om gewoon dmv browsen spullen van de cd's te halen....

Verwijderd

kijk eens naar het serie nummer en controleer dat met wat de site van PB aangeeft
Pagina: 1