1. Welk probleem ervaar je?
Sinds gisteren 23-1 zijn de icoontjes waaronder notificaties een stuk kleiner geworden met te weinig ruimte om te klikken. Inzoomen in Safari naar 150% laat de icoontjes buiten beeld vallen.
Ik gebruik iOS18.2.1/15 Max Pro. Geen Custom CSS. Met/zonder cookies zelfde probleem. Firefox dito.
125% - icoontjes te klein en dicht op elkaar maakt aanklikken moeilijk:
:strip_exif()/f/image/OS75XW0yhVFv5JVUUdUgXPNt.jpg?f=fotoalbum_large)
150% - past niet meer op het scherm, moet nu zijwaarts scrollen.
:strip_exif()/f/image/KmvGToy3rPpTgtt414EQYgtI.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Waarom is dat een probleem?
Ik heb al de grootste moeite om raak te klikken (en typen) door een moeilijke coördinatie tussen oog en duim. En als fervent Tweaker klik ik nogal vaak op notificaties. Dat gaat nu vaak mis en klik ik p het Nederlandse vlaggetje.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
20x of meer per dag.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Grotere icoontjes, eigenlijk terug naar zoals het was.
Nog een optie is om de vergelijkingslijst en vlag icoontjes in het accountmenu te zetten. Dan is er meer ruimte voor de resterende 3.
Qua design ook logischer.
Sinds gisteren 23-1 zijn de icoontjes waaronder notificaties een stuk kleiner geworden met te weinig ruimte om te klikken. Inzoomen in Safari naar 150% laat de icoontjes buiten beeld vallen.
Ik gebruik iOS18.2.1/15 Max Pro. Geen Custom CSS. Met/zonder cookies zelfde probleem. Firefox dito.
125% - icoontjes te klein en dicht op elkaar maakt aanklikken moeilijk:
:strip_exif()/f/image/OS75XW0yhVFv5JVUUdUgXPNt.jpg?f=fotoalbum_large)
150% - past niet meer op het scherm, moet nu zijwaarts scrollen.
:strip_exif()/f/image/KmvGToy3rPpTgtt414EQYgtI.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Waarom is dat een probleem?
Ik heb al de grootste moeite om raak te klikken (en typen) door een moeilijke coördinatie tussen oog en duim. En als fervent Tweaker klik ik nogal vaak op notificaties. Dat gaat nu vaak mis en klik ik p het Nederlandse vlaggetje.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
20x of meer per dag.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Grotere icoontjes, eigenlijk terug naar zoals het was.
Nog een optie is om de vergelijkingslijst en vlag icoontjes in het accountmenu te zetten. Dan is er meer ruimte voor de resterende 3.
Qua design ook logischer.
[ Voor 8% gewijzigd door Boeryepes op 24-01-2025 07:31 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.