Mijn vraag:
Ik heb extra RAM in mijn mobo gezet. Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30. Zelfde RAM gekocht, dus ik denkend dat moet het dan wel doen. Ik kreeg direct al crashes in het begin. Vervolgens in de BIOS alle settings weer naar normaal gezet. Hierdoor kon ik wel gewoon in Windows. Weer terug naar BIOS om het maximale uit m'n RAM te krijgen en naar EXPO II gezet, hierdoor kwam hij niet verder dan het laadscherm. Bij normale BIOS-settings zie ik het volgende in ROG CPU-Z staan:
:strip_exif()/f/image/9mJmQZQanpwHQLm4Tu13YgsI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/m4ClBCvAmRG8W2n2tKziVbsk.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bl1ON3L2uuFRiU9DsTuYGtgN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/H4aCAq3IJuNpTvz1o0NfLoiE.png?f=user_large)
Iemand enig idee hoe ik alle RAM op dezelfde settings krijg en de maximale/beste instellingen zonder dat het systeem vastloopt of crashed? Ik zou wel graag EXPO e.d. willen gebruiken of in ieder geval de 6000 MT/s eruit willen krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
https://tweakers.net/gallery/1323066/inventaris/
Ik heb extra RAM in mijn mobo gezet. Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30. Zelfde RAM gekocht, dus ik denkend dat moet het dan wel doen. Ik kreeg direct al crashes in het begin. Vervolgens in de BIOS alle settings weer naar normaal gezet. Hierdoor kon ik wel gewoon in Windows. Weer terug naar BIOS om het maximale uit m'n RAM te krijgen en naar EXPO II gezet, hierdoor kwam hij niet verder dan het laadscherm. Bij normale BIOS-settings zie ik het volgende in ROG CPU-Z staan:
:strip_exif()/f/image/9mJmQZQanpwHQLm4Tu13YgsI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/m4ClBCvAmRG8W2n2tKziVbsk.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bl1ON3L2uuFRiU9DsTuYGtgN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/H4aCAq3IJuNpTvz1o0NfLoiE.png?f=user_large)
Iemand enig idee hoe ik alle RAM op dezelfde settings krijg en de maximale/beste instellingen zonder dat het systeem vastloopt of crashed? Ik zou wel graag EXPO e.d. willen gebruiken of in ieder geval de 6000 MT/s eruit willen krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
https://tweakers.net/gallery/1323066/inventaris/