Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
ja dat vroeg ik me nou ook af...op het 1e gezicht denk ik dat het nog steeds goed zal gaan...maar ik wil even zekerheid dus ik hoop dat iemand me het verlossende antwoord kan geven...Op vrijdag 14 september 2001 23:35 schreef Phreak het volgende:
Ik weet niet of dat nog goed gaat.
Met de eerste BIOS'sen wel, maar nu nog?
als je het ff uitprobeert dan weet ik of ik het ook kan doen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ja ik durf het niet echt...voorheen wel...maar nu...tja ik weet het niet...is er nou niemand die dat al geprobeerd heeft?Op vrijdag 14 september 2001 23:43 schreef chucky666 het volgende:
als je het ff uitprobeert dan weet ik of ik het ook kan doen
Jo Windhoosje, waarom heb je je TB 1 G niet verder overgeklokt? Die van mij loopt op 1,3 G bij 1,7 volt op A7V Bios 1008
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
omdat ik geen zin heb de multiplie te unlockenOp zaterdag 15 september 2001 00:46 schreef ThaDude het volgende:
Jo Windhoosje, waarom heb je je TB 1 G niet verder overgeklokt? Die van mij loopt op 1,3 G bij 1,7 volt op A7V Bios 1008
OKey das duidelijk heOp zaterdag 15 september 2001 07:27 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb de multiplie te unlocken
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Hmm volgens mij heeft niemand het geprobeerd, of toch wel?
nou aangezien met een tijdje terug dat je betere prestaties kreeg met die a7v133 bios vroeg ik me af of dat nog steeds zo is...Op maandag 17 september 2001 13:23 schreef Sanders het volgende:
ik ook niet > zie het nut niet
Nee nog niet geprobeert.Op vrijdag 14 september 2001 23:18 schreef Windhoosje het volgende:
Dat vroeg ik me dus af...En of ie er problemen mee had/ cq verbeteringen...
Het gaat dus om versie 1005 van a7v133 met een a7v moederbord.
(sorry als deze topic er al was...)
Verwijderd
Ik gebruik nog steeds bios 1.07. Deze is gewoon het stabielste bij mij. Ik durf gewoon niet meer te flashen naar een ander bios sinds die onnoemelijke problemen die ik gehad heb met dit mobo 
Even een vraagje.. Ik heb al een tijdje lopen zoeken, maar nix concreets kunnen vinden. Welke cpu kan er nu maximaal met bios 1.07 in een Asus A7V mobo ? Ik las: vanaf bios 1.02 dat het mobo een 1.2 gig cpu ondersteund. Ik wil nml binnenkort upgraden en had graag een idee wat ik eruit kan trekken.
ps. Dus zonder te overclocken en andere foefjes
Thnx anyway
[edit: typo]
Even een vraagje.. Ik heb al een tijdje lopen zoeken, maar nix concreets kunnen vinden. Welke cpu kan er nu maximaal met bios 1.07 in een Asus A7V mobo ? Ik las: vanaf bios 1.02 dat het mobo een 1.2 gig cpu ondersteund. Ik wil nml binnenkort upgraden en had graag een idee wat ik eruit kan trekken.
ps. Dus zonder te overclocken en andere foefjes
Thnx anyway
[edit: typo]
Pagina: 1