De beste elektronicadeals van week 4 2025

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 16:38

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
Artikel: .plan: De beste elektronicadeals van week 4 2025

De goedkoopste prijs van de Sennheiser Momentum True Wireless 4 is momenteel € 222,39.
Een aardig verschil met de prijs die Tweakers beschrijft in het artikel.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_93
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-08 09:42
Artikel: De beste elektronicadeals van week 4 2025

De Philips luchtbevochtiger klopt niet. Wellicht wordt het tijd om Amazon Marketplace toch te schrappen uit de pricewatch, staan vrij vaak incorrecte prijzen bij.

Kolink Citadel Mesh | ASUS TUF B760-M Plus | i5-12400F @ 4.0GHz met be quiet! Dark Rock Elite | ASUS Dual 4070 OC | 32GB DDR5 @ 5800MT/s | ASUS ROG STRIX 850W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@slaay De prijs klopt inderdaad niet meer, maar was wel degelijk juist op het moment van samenstellen en publiceren van het artikel. Sterker nog, eerst zagen we een prijs van 144 euro, dit is later bijgesteld naar 129,95. En ergens gisteravond voor 21:54 is dus de prijs helaas weer omhoog gegaan naar de oude. Dat zijn dingen die helaas kunnen gebeuren, maar soms zit er iets meer tijd tussen dan een paar uur...

@Vinny_93 Ik zie de luchtbevochtiger niet meer staan. Als je dit tegenkomt, maak dan een melding via het meldpunt: Op een productpagina als uitvoering: Samsung Galaxy S24, 128GB opslag Zwart ga je met je muis over de totaalprijs en klik je op Onjuiste prijs melden, waarna je je melding kwijt kan. Zo houden we het centraal en kunnen we sneller ingrijpen als er structureel dingen fout gaan. Als je op je mobiel bent heb je geen muis om te hoveren, in dat geval kan je ook een topic aanmaken @ Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 18:46
Het viel me op dat op meerdere plekken regeleinde niet lekker gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TZXNIcOIVKSFsgGNwkI0sujsCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OedU02OoZYxK8DLFyBX5fB6T.png?f=fotoalbum_large

Weet niet of inhoud zelf het probleem is, of een styling foutje.

[ Voor 28% gewijzigd door brambo123 op 24-01-2025 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@brambo123 Ik heb het geprobeerd te fixen, maar steeds als ik de tekst laat doorlopen zonder enters, komt de tekst onder het plaatje te staan. Hier houdt mijn kennis wat betreft dit deel van onze site op, dus misschien dat iemand van de redactie met meer ervaring in ons CMS meeleest en het wel lukt.