Ik werd net verrast door hoog gepiep van mijn UPS. Het blijkt dat van mijn UPS (gelinkt hierboven) de accu waarschijnlijk defect is. Vervelende bijkomstigheid is dat volgens APC de accu niet user-replacable is.
Nu lijkt APC aan te geven dat dese accu niet zo snel defect moet gaan:
Weet iemand of deze batterij te kort is meegegaan? Valt hier nog bij Amazon iets aan te geven? En wat zou een vervangende UPS kunnen zijn met Linux support?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nu lijkt APC aan te geven dat dese accu niet zo snel defect moet gaan:
Nu zie je in de output van apc hierboven ook dat de batterij mogelijk uit 2001 stamt? De UPC heb ik echter gekocht op 2022-05, dus het is nog geen drie jaar dat deze het heeft volgehouden. Volgens Amazon is de garantie wel verlopen.Cause / Resolution:
Most APC batteries should last three to five years. There are many factors which affect Battery life including environment and number of discharges. Below are some guidelines to ensure optimum life expectancy:
Weet iemand of deze batterij te kort is meegegaan? Valt hier nog bij Amazon iets aan te geven? En wat zou een vervangende UPS kunnen zijn met Linux support?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]