Lijst van 1-fase laadpalen mét open API

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slyoldfox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-07 12:09
Ik wil graag een lijst samenstellen van 1-fase (max 3.7kW bij 16A) wallboxen/laadpalen die aanstuurbaar zijn via een open API.

Doel: Ik wil mijn granny charger die ik nu aanstuur via de Renault-api (en schedules daarbinnen) vervangen door een wallbox of laadpaal (want de Renault-API is niet zo betrouwbaar).

De wallbox/laadpaal moet aan volgende voorwaarden voldoen:
  • 1-fase ondersteunen (ik heb geen 3-fase en kan die toch niet aanleggen)
  • niet subscription based zijn (bvb geen maandelijks betaling om een API te gebruiken)
  • een open lokale API hebben (GEEN reversed engineerd APIs die mogelijk dicht gaan)
  • een aan/uit setting hebben binnen de API (complexer mag, maar hoeft niet)
  • uit 1 apparaat bestaan (ik wil geen relais, verliesstroomschakelaar, zekeringkast, ... aan elkaar zetten, gewoon 1 apparaat aansluiten op de stroom, WIFI instellen en vastmaken op de muur)
  • geïntegreerde energiemeter hoeft niet, mag wel
MerkModelWebsitePrijs
PeblarPeblar Homehttps://peblar.com/nl/products/ev-charging744€

Indien je wil helpen, laat kort weten wat je ervaring is en vermeld aub het merk, model, site en eventueel de prijs.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Volgens mij zijn al jouw vragen daar inmiddels al wel eens ooit beantwoord waardoor dat dit topic een beetje nutteloos (lees: overbodig) wordt voor de mensen welke in de toekomst wél de moeite nemen om zelf even te zoeken op bepaalde steekwoorden?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slyoldfox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-07 12:09
Will_M schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 18:05:
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Volgens mij zijn al jouw vragen daar inmiddels al wel eens ooit beantwoord waardoor dat dit topic een beetje nutteloos (lees: overbodig) wordt voor de mensen welke in de toekomst wél de moeite nemen om zelf even te zoeken op bepaalde steekwoorden?
Dank je wel voor je reactie. Ik heb inderdaad door dat topic gegaan (en ook gezocht) en ik geraak met moeite door de reeks van "wants" and "haves". Door de lijst van specifieke voorwaarden leek het mij ook nuttig om een topic te starten dat oplijst welke producten daaraan voldoen.

Het is helemaal okay als jij daarbij niet wilt helpen. Indien je toch nuttige informatie hebt, deel ze dan gerust (niet voor mij maar misschien voor anderen).