Ik wil graag een lijst samenstellen van 1-fase (max 3.7kW bij 16A) wallboxen/laadpalen die aanstuurbaar zijn via een open API.
Doel: Ik wil mijn granny charger die ik nu aanstuur via de Renault-api (en schedules daarbinnen) vervangen door een wallbox of laadpaal (want de Renault-API is niet zo betrouwbaar).
De wallbox/laadpaal moet aan volgende voorwaarden voldoen:
Indien je wil helpen, laat kort weten wat je ervaring is en vermeld aub het merk, model, site en eventueel de prijs.
Doel: Ik wil mijn granny charger die ik nu aanstuur via de Renault-api (en schedules daarbinnen) vervangen door een wallbox of laadpaal (want de Renault-API is niet zo betrouwbaar).
De wallbox/laadpaal moet aan volgende voorwaarden voldoen:
- 1-fase ondersteunen (ik heb geen 3-fase en kan die toch niet aanleggen)
- niet subscription based zijn (bvb geen maandelijks betaling om een API te gebruiken)
- een open lokale API hebben (GEEN reversed engineerd APIs die mogelijk dicht gaan)
- een aan/uit setting hebben binnen de API (complexer mag, maar hoeft niet)
- uit 1 apparaat bestaan (ik wil geen relais, verliesstroomschakelaar, zekeringkast, ... aan elkaar zetten, gewoon 1 apparaat aansluiten op de stroom, WIFI instellen en vastmaken op de muur)
- geïntegreerde energiemeter hoeft niet, mag wel
Merk | Model | Website | Prijs |
---|---|---|---|
Peblar | Peblar Home | https://peblar.com/nl/products/ev-charging | 744€ |
Indien je wil helpen, laat kort weten wat je ervaring is en vermeld aub het merk, model, site en eventueel de prijs.