Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk fps spellen spelen met zo hoog mogelijk fps, omdat ik binnenkort een 500 hz monitor zal kopen. en ik doe ook aan part time concent creator en video's bewerken met adobe pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is tussen 2500 en 3000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, wordt een compleet nieuwe installatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag geadviseerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik twijvel tussen rtx 5070 ti & 5080, denk dat ik toch voor de 5080 zal gaan.
ik had altijd intel cpu gehad, nooit een amd maar na zoveel goede revieuws over ryzen 7 9800x3d wil ik het toch wel proberen, wat denken jullie hierover?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
heb er geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
2 vragen eigenlijk samenvatten:
zal ik voor 5080 gaan of toch voor 5070TI?
Zal ik voor Ryzen 9800X3D gaan, is goed voor gamen maar ook om af en toe videos te editen?
Ik ga voornamelijk fps spellen spelen met zo hoog mogelijk fps, omdat ik binnenkort een 500 hz monitor zal kopen. en ik doe ook aan part time concent creator en video's bewerken met adobe pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is tussen 2500 en 3000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, wordt een compleet nieuwe installatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag geadviseerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik twijvel tussen rtx 5070 ti & 5080, denk dat ik toch voor de 5080 zal gaan.
ik had altijd intel cpu gehad, nooit een amd maar na zoveel goede revieuws over ryzen 7 9800x3d wil ik het toch wel proberen, wat denken jullie hierover?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
heb er geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
2 vragen eigenlijk samenvatten:
zal ik voor 5080 gaan of toch voor 5070TI?
Zal ik voor Ryzen 9800X3D gaan, is goed voor gamen maar ook om af en toe videos te editen?