Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Alle pagina's, aangezien de informatie rechtsboven wordt getoond.
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb een aantal topics die ik eens in de zoveel tijd lees. Sommige topics lees ik vaker terug, en dus houd ik de notificatie teller nauwlettend bij als die omhoog springt.
De teller staat per 20 januari op 17. Gister week daalde deze uit zichzelf al naar 15, wat ik al bijzonder vond. En nu staat de counter op "1111". Maar dat kan helemaal niet, want:
- Ik volg helemaal geen "1111" losse topics.
- Ik heb geen push notificaties van FP reacties.
- Ik heb geen berichten in mijn DM's.
- Ik heb geen pricewatch/V&A activiteiten/prijswaarschuwingen lopen.
Als ik in de HTML kijk zie ik:
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Normaliter verdwijnen ongelezen notificaties pas als je er op klikt. Zelfs als een post bijvoorbeeld verwijderd is (wat laatst mij ook een keer is gebeurd). Ik heb geen inzicht waarom de notificatie count nu dit gedrag vertoond
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/p8JpxSmtoiHARAFM8Nbcpq9m.png?f=user_large)
Het valt mij ook op dat het aantal producten in de vergelijker op "22" staat, terwijl ik er 2 monitoren in heb staan. Waarschijnlijk gaat hier hetzelfde mis.
...
Debian testing, Firefox 128.4.0esr
...
Alle pagina's, aangezien de informatie rechtsboven wordt getoond.
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb een aantal topics die ik eens in de zoveel tijd lees. Sommige topics lees ik vaker terug, en dus houd ik de notificatie teller nauwlettend bij als die omhoog springt.
De teller staat per 20 januari op 17. Gister week daalde deze uit zichzelf al naar 15, wat ik al bijzonder vond. En nu staat de counter op "1111". Maar dat kan helemaal niet, want:
- Ik volg helemaal geen "1111" losse topics.
- Ik heb geen push notificaties van FP reacties.
- Ik heb geen berichten in mijn DM's.
- Ik heb geen pricewatch/V&A activiteiten/prijswaarschuwingen lopen.
Als ik in de HTML kijk zie ik:
code:
1
2
3
4
| <a href="#" class="trigger" title="Notificaties" aria-label="Notificaties" role="menuitem" aria-haspopup="dialog" aria-expanded="false"> <twk-icon name="fa-bell" class="icon" role="img"><svg><use href="/x/build/images/icons-symbol.e8d03567.svg#fa-bell"></use></svg></twk-icon> <twk-counter id="newNotificationsCount" value="11" aria-label="Aantal ongelezen notificaties" role="status">1111</twk-counter> </a> |
edit:
Ah, dit komt door de custom CSS "perfect dark".
Mijn punt over vanzelf verlagende notificaties blijft nog wel staan, hoewel ik dit niet met 100% zekerheid durf te bevestigen.
Ah, dit komt door de custom CSS "perfect dark".
Mijn punt over vanzelf verlagende notificaties blijft nog wel staan, hoewel ik dit niet met 100% zekerheid durf te bevestigen.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Normaliter verdwijnen ongelezen notificaties pas als je er op klikt. Zelfs als een post bijvoorbeeld verwijderd is (wat laatst mij ook een keer is gebeurd). Ik heb geen inzicht waarom de notificatie count nu dit gedrag vertoond
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/p8JpxSmtoiHARAFM8Nbcpq9m.png?f=user_large)
Het valt mij ook op dat het aantal producten in de vergelijker op "22" staat, terwijl ik er 2 monitoren in heb staan. Waarschijnlijk gaat hier hetzelfde mis.
...
Debian testing, Firefox 128.4.0esr
...
[ Voor 23% gewijzigd door Hans1990 op 23-01-2025 12:20 ]