Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk fps spellen spelen met zo hoog mogelijk fps, omdat ik binnenkort een 500 hz monitor zal kopen. en ik doe ook aan part time concent creator en video's bewerken met adobe pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is tussen 2500 en 3000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, wordt een compleet nieuwe installatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag geadviseerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik twijvel tussen rtx 5070 ti & 5080, denk dat ik toch voor de 5080 zal gaan.
ik had altijd intel cpu gehad, nooit een amd maar na zoveel goede revieuws over ryzen 7 9800x3d wil ik het toch wel proberen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
heb er geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
3 vragen eigenlijk samenvatten:
het wordt een flinke investering en dat wil ik liever toch verzekeren, als ik een kant en klare systeem koop kan ik het laten verzekeren via de winkel(bijv coolblue, mediamarkt) is alles dus ook alle onderdelen verzekerd.
ik wil het laten samenstellen, is er een manier om compleet inclusief onderdelen te laten verzekeren,
ik weet dat je garantie kan laten verlengen tegen extra kosten maar dat dekt bijv geen gebruikersschade en daar heb ik niets aan mocht het zijn dat ze over 2 jaar niet meer bestaan bijvoorbeeld.
Ik ga voornamelijk fps spellen spelen met zo hoog mogelijk fps, omdat ik binnenkort een 500 hz monitor zal kopen. en ik doe ook aan part time concent creator en video's bewerken met adobe pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget is tussen 2500 en 3000
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, wordt een compleet nieuwe installatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil graag geadviseerd worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik twijvel tussen rtx 5070 ti & 5080, denk dat ik toch voor de 5080 zal gaan.
ik had altijd intel cpu gehad, nooit een amd maar na zoveel goede revieuws over ryzen 7 9800x3d wil ik het toch wel proberen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt
Ga je overklokken?
heb er geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?[i]
3 vragen eigenlijk samenvatten:
het wordt een flinke investering en dat wil ik liever toch verzekeren, als ik een kant en klare systeem koop kan ik het laten verzekeren via de winkel(bijv coolblue, mediamarkt) is alles dus ook alle onderdelen verzekerd.
ik wil het laten samenstellen, is er een manier om compleet inclusief onderdelen te laten verzekeren,
ik weet dat je garantie kan laten verlengen tegen extra kosten maar dat dekt bijv geen gebruikersschade en daar heb ik niets aan mocht het zijn dat ze over 2 jaar niet meer bestaan bijvoorbeeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Aidnn29 op 23-01-2025 11:44 ]