Ik zoek een?
Ik heb medio 2021 een PC laten bouwen met destijds een 2TB SSD. Ik werk deels vanaf externe HDD's en merk dat overdracht relatief traag gaat voor grote bestanden. Ik zou hierom een tweede SSD willen toevoegen aan mijn PC van 4TB. Ik ben er nog niet over uit of ik de oude SSD vervang voor een 4TB SSD en alsnog een tweede van 4TB toevoeg, of enkel een uitbreiding doe van de 4TB SSD.
Hierbij is het belangrijk dat deze binnen de huidige PC past. Ik heb al gezien dat het kan m.b.t. mijn moederbord (heb er niet veel verstand van). Ik herb de PC echter in elkaar laten zetten door een externe partij. Ik weet niet welk slot hiervoor is gebruikt (ik weet niet of je beide kunt gebruiken voor een PCI-e 3.0 x4).
Ik hoor graag of de voorgestelde SSD gebruikt kan worden. Ik weet ook niet of er sprake is van vaste SSD connectoren of dat er sprake is van een 2,5 inch SSD slot waarbij ik hem vast moet schroeven en moet aansluiten met de SATA power-kabel.
Wat is je budget?
Niet direct een budget. SSD's zijn relatief goedkoop geworden. Ik zag de volgende in de prijsdaling staan:
uitvoering: Lexar NM790 (met heatsink) 4TB
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik voor bewerking/transfer van relatief grootte videobestanden.
Ik heb medio 2021 een PC laten bouwen met destijds een 2TB SSD. Ik werk deels vanaf externe HDD's en merk dat overdracht relatief traag gaat voor grote bestanden. Ik zou hierom een tweede SSD willen toevoegen aan mijn PC van 4TB. Ik ben er nog niet over uit of ik de oude SSD vervang voor een 4TB SSD en alsnog een tweede van 4TB toevoeg, of enkel een uitbreiding doe van de 4TB SSD.
Hierbij is het belangrijk dat deze binnen de huidige PC past. Ik heb al gezien dat het kan m.b.t. mijn moederbord (heb er niet veel verstand van). Ik herb de PC echter in elkaar laten zetten door een externe partij. Ik weet niet welk slot hiervoor is gebruikt (ik weet niet of je beide kunt gebruiken voor een PCI-e 3.0 x4).
Ik hoor graag of de voorgestelde SSD gebruikt kan worden. Ik weet ook niet of er sprake is van vaste SSD connectoren of dat er sprake is van een 2,5 inch SSD slot waarbij ik hem vast moet schroeven en moet aansluiten met de SATA power-kabel.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 235,99 | € 235,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | PNY Quadro P2000 | € 420,- | € 420,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX436C18FB4K4/64 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | MSI MPG A650GF | € 123,01 | € 123,01 |
1 | SSD's | XPG SX8200 Pro 2TB | € 181,86 | € 181,86 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.109,86 |
Wat is je budget?
Niet direct een budget. SSD's zijn relatief goedkoop geworden. Ik zag de volgende in de prijsdaling staan:
uitvoering: Lexar NM790 (met heatsink) 4TB
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik voor bewerking/transfer van relatief grootte videobestanden.