Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
av-receiver
Wat is je budget?
< 500 euro, wil namelijk uiteindelijk voor de hele set onder de 1000 euro blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op tv, xbox en platenspeler. Daarnaast wil ik dat ik muziek kan streamen via Spotify connect. Tevens luisteren we thuis best veel radio, mag DAB zijn, mag ook streamen van TuneIn zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de Denon x1700h (329eu) en de Denon x1800h (450eu).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van de twee bovenstaande apparaten raden jullie aan? Set zal allereerst alleen 2 stereo speakers bevatten en een sub. Wellicht later nog uitbreiden met een frontspeaker.
Ik heb zelf echt 0 verstand van audio en bijbehorende functionaliteiten.. dus HELP!
Ik zoek een?
av-receiver
Wat is je budget?
< 500 euro, wil namelijk uiteindelijk voor de hele set onder de 1000 euro blijven
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op tv, xbox en platenspeler. Daarnaast wil ik dat ik muziek kan streamen via Spotify connect. Tevens luisteren we thuis best veel radio, mag DAB zijn, mag ook streamen van TuneIn zijn
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel momenteel tussen de Denon x1700h (329eu) en de Denon x1800h (450eu).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van de twee bovenstaande apparaten raden jullie aan? Set zal allereerst alleen 2 stereo speakers bevatten en een sub. Wellicht later nog uitbreiden met een frontspeaker.
Ik heb zelf echt 0 verstand van audio en bijbehorende functionaliteiten.. dus HELP!
[ Voor 4% gewijzigd door carlynl op 23-01-2025 10:01 ]