Winkels-filter onthoud winkel niet van wel>geen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 14:41
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
categorie: Televisies

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Selecteer een Winkel, verander het filter van "wel" naar "geen", de geselecteerd winkel is niet meer geselecteerd.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat hij onthoud welke winkel ik geselecteerd heb.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Geselecteerde winkel met "wel".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9Mnmf9-BJANpBAx9u7TiESALoI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/W1jkStJ4G2I0KaWLr8rIFKGV.png?f=user_large

Na klikken op "geen".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OIiieH8_fWpMsDik0jy00bYzNhE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3s6uUeUDlQUgX1bzPp2SuJgm.png?f=user_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Windows 10 Pro, Google Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Strict gezien is dit geen bug, de niet-shops zijn fysiek een andere lijst met dezelfde inhoud. Maar als dit geen gewenst gedrag is dan past dit topic beter in Mooie features

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 14:41
XWB schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:56:
Strict gezien is dit geen bug, de niet-shops zijn fysiek een andere lijst met dezelfde inhoud. Maar als dit geen gewenst gedrag is dan past dit topic beter in Mooie features
Opzich zou ik het daarmee eens zijn, ware het niet dat (alle) andere filters (stuk of 5 geprobeerd) met een wel/geen knop niet hetzelfde gedrag vertonen.

Deze 'onthouden' namelijk wel wat je geselecteerd hebt als je op wel/geen drukt.

Dus óf het is een bug dat van die ene óf de andere filters, óf het gedrag komt bewust niet overeen wat in mijn brein niet klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
JelleDJs schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 11:04:
[...]

Dus óf het is een bug dat van die ene óf de andere filters, óf het gedrag komt bewust niet overeen wat in mijn brein niet klikt.
Dat laatste gok ik. Deze filter werkt namelijk anders dan alle andere filters, intern houdt die twee lijsten bij met shops. Eentje voor de wel-filter, en eentje voor de niet-filter. Alle andere filters zijn slechts één lijst. Dat is destijds bewust zo gemaakt. We zouden de shopfilter qua gedrag gelijk kunnen trekken met de andere filters, maar dan gaat het effectief om een feature die we moeten bouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 07-02-2025 11:08 ]

March of the Eagles