Hallo ik zit met een issue en ik weet zo snel niet hoe ik dit moet oplossen. Het volgende is aan de hand.
Mijn vrouw heeft een macbook air M2 2022 (Mac1) waar zij beheerder is.
Mijn vrouw heeft nog een macbook air M2 2022 (Mac2) waar zij ook beheerder is.
Waarom 2, lang verhaal iets met een kleuter en noodles.
Mac1 heeft een tijdje uit de running gelegen, laten repareren en die draait nu weer. In de tussentijd is Mac2 aangeschaft waar mijn vrouw nu op werkt. Omdat de Mac1 een betere batterij heeft dan mijn windows laptop en ik veel mobiel ben heb ik Mac1 nu geclaimed.
Op Mac2 heeft mijn vrouw recentelijk haar wachtwoorden veranderd (waaronder beheerder om in te loggen etc) maar heeft deze verandering niet doorgevoerd op Mac1. En nu is het wachtwoord op Mac1 (het oude beheerderswachtwoord vergeten, i know i know). Hierdoor kan ik nu niet de juiste updates uitvoeren want oud beheerders wachtwoord nodig.
Ik wil graag weten hoe ik het huidige beheerders wachtwoord kan 'syncen' zodat;
- ik updates kan uitvoeren
- mijn vrouw met haar beheerders account op beide laptops weer kan inloggen.
Alvast bedankt, mocht additionele informatie nodig zijn dan hoor ik dat graag.
Mijn vrouw heeft een macbook air M2 2022 (Mac1) waar zij beheerder is.
Mijn vrouw heeft nog een macbook air M2 2022 (Mac2) waar zij ook beheerder is.
Waarom 2, lang verhaal iets met een kleuter en noodles.
Mac1 heeft een tijdje uit de running gelegen, laten repareren en die draait nu weer. In de tussentijd is Mac2 aangeschaft waar mijn vrouw nu op werkt. Omdat de Mac1 een betere batterij heeft dan mijn windows laptop en ik veel mobiel ben heb ik Mac1 nu geclaimed.
Op Mac2 heeft mijn vrouw recentelijk haar wachtwoorden veranderd (waaronder beheerder om in te loggen etc) maar heeft deze verandering niet doorgevoerd op Mac1. En nu is het wachtwoord op Mac1 (het oude beheerderswachtwoord vergeten, i know i know). Hierdoor kan ik nu niet de juiste updates uitvoeren want oud beheerders wachtwoord nodig.
Ik wil graag weten hoe ik het huidige beheerders wachtwoord kan 'syncen' zodat;
- ik updates kan uitvoeren
- mijn vrouw met haar beheerders account op beide laptops weer kan inloggen.
Alvast bedankt, mocht additionele informatie nodig zijn dan hoor ik dat graag.
PSN: Eczeem