Handige tweaker gezocht cpu pinnetjes

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Hallo,

Ik ben opzoek naar een handige tweaker die mij kan helpen met mijn cpu, een aantal pinnetjes van mijn cpu zijn scheef en daardoor werkt hij niet meer. Het gaat om 5800x3d cpu die lastig te verkrijgen is vandaar dat ik hoop dat er hier een tweaker is die mij hierbij kan helpen. Uiteraard wil ik daar best voor betalen.

Zie hieronder de foto.
Ik woon in Groningen stad maar ben in het bezit van een auto dus kan mijzelf makkelijk verplaatsen.
Wie o wie kan mijn helpen??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1cJniIA_5IeOSV3idvV7xeQCXKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MFoxLQ5cyRJaaBE8iGjeM1Wq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 05:40
Die ene is wel heel erg verbogen.. Heb het wel eens met een holle naald gedaan werkte perfect. (ook zonder ervaring) maar blijft een gok natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Reptielenbrein schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:18:
Die ene is wel heel erg verbogen.. Heb het wel eens met een holle naald gedaan werkte perfect. (ook zonder ervaring) maar blijft een gok natuurlijk.
ja ben er ook bang voor.. Maar heb en slechte ogen en er totaal geen ervaring mee, dus hoop dat er iemand hier is die het kan. En gok, tjah heb niet zo heel veel te verliezen, als ik niks doe kan ik hem sowieso weggooien, dus vandaar mijn hoop op een tweaker die het denkt te kunnen.

[ Voor 16% gewijzigd door fifanoob op 22-01-2025 17:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:36

MsG

Forumzwerver

Je kan denk ik het beste even een V&A-advertentie maken voor zoiets. Bijv hier: categorie: Elektronica & tweaking

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat. Op het forum hoort het niet thuis.

Dit topic is gesloten.