Wat ik zoek is intern geheugen voor dit moederbord. Gigabyte X570 AORUS ELITE, AMD Ryzen 7 3700X
Wat ik graag wil is dat mijn 2 of 4 banken gevuld worden met interngeheugen met het juiste geheugen die goed samenwerken. Dat mag ook 2*32GB zijn maar ook 4*16GB, hoger mag ook maar dan zal de prijs ook wel hoger zijn.
Mijn OS is Linux.
Wat ik meestal doe is met virtualbox een home lab maken met minimaal 4 virtual machines.
Ik heb nu 48GB aan verschillende merken geheugen in mijn systeem, 4 banken gevuld, en ja het werkt.
Mijn kennis over intern geheugen schiet duidelijk te kort. iets van bomen en bos zien.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer € 130.00 .
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een voorkeur van een merk,
Wat ik wil doen is met virtualbox verschillende home labs gaan werken.
Dit kunnen windows servers en linux servers zijn maar ook een firewall zijn.
Ik speel zelden spellen.
Wat ik graag wil is dat mijn 2 of 4 banken gevuld worden met interngeheugen met het juiste geheugen die goed samenwerken. Dat mag ook 2*32GB zijn maar ook 4*16GB, hoger mag ook maar dan zal de prijs ook wel hoger zijn.
Mijn OS is Linux.
Wat ik meestal doe is met virtualbox een home lab maken met minimaal 4 virtual machines.
Ik heb nu 48GB aan verschillende merken geheugen in mijn systeem, 4 banken gevuld, en ja het werkt.
Mijn kennis over intern geheugen schiet duidelijk te kort. iets van bomen en bos zien.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer € 130.00 .
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet een voorkeur van een merk,
Wat ik wil doen is met virtualbox verschillende home labs gaan werken.
Dit kunnen windows servers en linux servers zijn maar ook een firewall zijn.
Ik speel zelden spellen.