Ik zoek een?
kleine upgrade evt het ligt aan de kosten ervan max 500 euro
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ik heb het gevoel dat me systeem sommige spellen moeilijk trekt zeg even fortnite , need for speed , call of duty en dan op max tot ultra settings die spellen
Wat is je budget?
max 500 euro maar mag er iets boven liggen het liefst minder als het kan
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tussen de 200 en de 550 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee als het maar wel aansluit op wat ik al heb ik ga niet een heel nieuw systeem ervan maken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
en dit is me systeem wat ik gebruik alleen in sommige spellen zoals hierboven aangegeven heb ik het gevoel dat me systeem het niet trekt door temperaturen van 70 graden of hoger soms ligt aan het spel dat ik speel en het blazen zogezegd wat ik me computer hoor doen bij intensieve graphics spellen
kleine upgrade evt het ligt aan de kosten ervan max 500 euro
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
ik heb het gevoel dat me systeem sommige spellen moeilijk trekt zeg even fortnite , need for speed , call of duty en dan op max tot ultra settings die spellen
Wat is je budget?
max 500 euro maar mag er iets boven liggen het liefst minder als het kan
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tussen de 200 en de 550 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
nee als het maar wel aansluit op wat ik al heb ik ga niet een heel nieuw systeem ervan maken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 79,- | € 79,- |
1 | Moederborden | ASUS Prime B450M-A | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 373,99 | € 373,99 |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 54,97 | € 54,97 |
1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 0,- | € 0,- |
2 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL8G32C16U4B | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 10 400W | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 507,96 |
en dit is me systeem wat ik gebruik alleen in sommige spellen zoals hierboven aangegeven heb ik het gevoel dat me systeem het niet trekt door temperaturen van 70 graden of hoger soms ligt aan het spel dat ik speel en het blazen zogezegd wat ik me computer hoor doen bij intensieve graphics spellen