Na 8j met mijn huidige desktop gegamed/gewerkt te hebben heb ik besloten om met de launch van de 50 serie voor een nieuwe build te gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk Gamen en standaard werk verichten op deze desktop.
Spellen zoals Hogwarts, Cyberpunk, BG3 & Elden Ring heb ik zelf geen moeite voor gedaan om te proberen/kopen omdat de ervaring met mijn huidige systeem ondermaats zou zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €3K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig.
Qua monitor zit ik momenteel bij een 34 inch Alienware van 4j oud (Alienware AW3420DW 34.1" )
De 2 SSD's in het lijstje zijn al in mijn bezit (heb ik goedkoop kunnen aanschaffen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een volledige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn huidige systeem heeft een gigabyte 1070 windforce waar ik eigenlijk op geen enkel moment van heb mogen klagen. In een ideaal scenario kan ik dan ook de FE of windforce kopen eind deze maand.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen RGB aangezien de desktop in mijn leefruimte staat. Lawaai mag ook vrij stil. (momenteel is mijn pc ook aircooled en valt op zich allemaal wel mee)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had dit lijstje al een tijdje geleden samengesteld en zit daarom vooral met volgende 2 vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk Gamen en standaard werk verichten op deze desktop.
Spellen zoals Hogwarts, Cyberpunk, BG3 & Elden Ring heb ik zelf geen moeite voor gedaan om te proberen/kopen omdat de ervaring met mijn huidige systeem ondermaats zou zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €3K
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig.
Qua monitor zit ik momenteel bij een 34 inch Alienware van 4j oud (Alienware AW3420DW 34.1" )
De 2 SSD's in het lijstje zijn al in mijn bezit (heb ik goedkoop kunnen aanschaffen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een volledige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn huidige systeem heeft een gigabyte 1070 windforce waar ik eigenlijk op geen enkel moment van heb mogen klagen. In een ideaal scenario kan ik dan ook de FE of windforce kopen eind deze maand.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen RGB aangezien de desktop in mijn leefruimte staat. Lawaai mag ook vrij stil. (momenteel is mijn pc ook aircooled en valt op zich allemaal wel mee)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had dit lijstje al een tijdje geleden samengesteld en zit daarom vooral met volgende 2 vragen:
- Ik zie dat mijn geselecteerde voeding minder beschikbaar is geworden. Kan het systeem correct draaien op een 1000W? en zoja, welke is hier aan te raden
- Indien ik er niet in slaag om een FE of windforce te bemachtigen, kan ik er dan vanuit gaan dat een eventuele andere GPU ook in deze case gaat passen? Of moet ik toch voor de grotere versie gaan?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 635,- | € 635,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 5080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 139,- | € 139,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 | € 71,40 | € 71,40 |
1 | Ventilators | Arctic P12 Max, Zwart, 120mm | € 7,11 | € 7,11 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | € 126,72 | € 126,72 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 1200W | € 221,16 | € 221,16 |
2 | SSD's | Crucial T700 (zonder heatsink) 1TB | € 140,99 | € 281,98 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.681,37 |