Welke software om te branden

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Àls je een Image wilt maken kun je dan beter de brander of de cd-rom speler gebruiken.
En wanneer maak je een image, en wanneer niet.
Als je een audio back-up wilt maken welke software is dan het best, dat er dus geen tikken of dat de laatste 2 seconden er niet opstaan.
Welke software is het beste (gemakkelijk) te gebruiken.
Eventuele URL's zijn ook welcome.

Thanks Already

Mzzl Diamon

And The Only One

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Volgens mij liggen die tikken aan het invoer apparaat niet een het proggie. Ik kopieer zelf alles 1 op 1 met cd copier, van easy cd creator.

Verwijderd

> Àls je een Image wilt maken kun je dan beter de brander of de cd-rom speler gebruiken.
Degene die het snelste is? (meestal de cd-rom speler dus)
> En wanneer maak je een image, en wanneer niet.
Alleen als je meerdere keren een 'backup' wilt maken van dezelfde cd, zou ik een image maken. Dan is het wel iets sneller, maar anders zou ik 't gewoon 1:1 kopiëren. Zelf gebruik ik daar Nero voor.
> Als je een audio back-up wilt maken welke software is dan het best, dat er dus geen tikken of dat de laatste 2 seconden er niet opstaan.
Volgens mij ligt tikken inderdaad ook aan de brander... (nieuwe firmware?) Met Nero heb ik no probs, maar Easy CD Creator werkt iig ook prima hoor!
> Welke software is het beste (gemakkelijk) te gebruiken. Eventuele URL's zijn ook welcome.
Er is ooit wel een vergelijkend onderzoekje gedaan... maar URL's heb ik zo ff niet bij de hand... Iemand?

• QuarK
  • Laatst online: 09-07 21:48
Je hebt maar 2 pakketten nodig: Nero & CloneCD
CloneCD gebruik je om data cd's te kopieren (muziek kan natuurlijk ook, maar dat hoeft niet via de hd)
Nero voor de rest (muziek cd's, eigen compilaties enzo)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

En wat gebruik je voor ISO's?

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Heb nu beide pakketen CloneCD en Nero Burning Rom 4.0.9.1
Bij de brander zat WinOnCD, maar wat is dat een F*UK proggie.
Ten eerste werkte de Legale serial niet die er bij zat, en ik heb er al een R mee verknald.
Nero werkt beter, heb er al een CD mee gefikt en het is geen Coaster geworden.

Maar hoe kan ik nu met Nero een bestand bij branden.

Iemand anders nog brand tips.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Oke, voor s6vol fikken heb je nodig :

BlindRead : maak je ISO's mee (zelf de gene die beveiligd zijn).

CDRWIN : Brand je de ISO's mee en voor copieren van data cdz.

Nero : voor audio cdz copieren en van mp3 direct naar audio cdz.

Geloof my nou maar die is het beste dat je kan hebbe. Hier kan je alles vinden. http://www.cdrsoft.net/index2.html

Verwijderd

Laatst heb ik en mooi tooltje gevonden dat zowel iso's kan maken als cd's kan branden (ook audio cd's converteren geloof ik). AL met al lijkt het een volwaardige gratis! vervanger te zijn voor Nero, hier istie te vinden ieg www.cdburnerxp.se mocht je hem willen testen.

Verwijderd

Ik denk dat men na 5 jaar wel een programma gevonden heeft, denk je ook niet? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.