Push meldingen Eufy camera's erg traag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 15:52
Herkent iemand dit...
Ik heb al jaren de EufyCam 2 Pro's hangen icm een HomeBase 2.
Omdat ik daar zo tevreden over was, hebben mijn ouders die set 1.5 jaar geleden ook gekocht.

We zijn allemaal iPhone gebruikers. Het boeltje is altijd zodanig ingesteld dat er een pushmelding komt op de iPhone als iemand de camera's voorbij loopt. Daar zat eerder niet meer dan 5 seconden vertraging op.

Al een tijdje valt het me op dat we gemakkelijk een halve minuut na de beweging een melding krijgen. Ik weet dat steeds aan mijn situatie thuis en "zou er wel eens naar kijken".
Bij mijn ouders is een goede werking van het systeem belangrijker. Ik hoorde mijn pa vanavond en die kloeg daar ook over.

Andere ISP provider en andere locatie, dus het moet bij Eufy zelf zitten.

Is dat hier bij andere gebruikers ook merkbaar? Of kan ik er wat aan doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Toeval zal wellicht wel bestaan...
Ik postte dit dinsdag. Het probleem bestond bij mij thuis al zeker 2 weken, bij m'n ouders weet ik het niet.

Gisterenavond viel het me op dat ik, toen iemand door de tuin wandelde, wel heel snel melding kreeg. Vanmorgen net zo. Blijkbaar is er gisteren een software-update van de homebase geweest.
Ook mijn ouders' homebase heeft die gehad en ook bij hun werkt het terug als vanouds.

Desalniettemin is jouw link wel handig om te bewaren. Nuttige info op te zien, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Chaos
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 17-06 16:01
Wij hebben een aantal jaar ook een eufy deurbel met een homebase 2
Ook wij ondervinden traagheid, dit na verloop van tijd, want in het begin was dit niet zo
Als er gebeld word en we krijgen een melding op onze telefoon (Android)
Dan duurt het zeker 20 tot 30 seconden voordat de app eens reageerd

De gemiddelde Postnl bezorger blijf na aanbellen 15 seconden staan, en is dus vertroken als wij eens beeld krijgen, laat staan terug kunnen spreken
Als ik als invalide dus achter in de tuin zit ben ik mooi te laat aan de deur

Ik heb de link hierboven ook gelezen en doorgenomen
Alles wat daar benoemd word is door mij gedaan
Zelfs alles terug gezet naar fabriek instellingen, zowel de bel zelf als de homebase
En de app opnieuw op de telefoon geïnstalleerd

Wij blijven echter nog steeds erg veel vertraging ondervinden, tot nu toe heeft niets geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
Inmiddels zijn we weer enkele updates van het systeem later en ik moet zeggen dat het tegenwoordig pakken beter gaat.
Af en toe zit er nog een minuutje delay op, maar meestal krijg ik toch terug binnen de 15 seconden een push melding op 4G.
Alles op iOS hier.