Kan ik er vanuit gaan dat tweakers na de Hitler groet van Musk meteen stopt met het gebruik van X?
Vraag
Alle reacties
Lijkt me niet dat je daarvan uit mag gaan.
Van mij mag het maar niet alleen daarom.
Misschien is BlueSky een alternatief.
Zijn al vele voorgegaan met overstappen
Misschien is BlueSky een alternatief.
Zijn al vele voorgegaan met overstappen
''hitler groet'' kuch.. Ik heb de beelden gezien maar dat het echt een hitler groet was?
Ben er nooit mee begonnen.
Of bedoel je de website Tweakers?
Of bedoel je de website Tweakers?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
1 op een Hitler lijkende groet maakt nog geen nazi 
En zelfs al zou men dat doen: dan alleen het bedrijfsaccount. Ik mag aannemen dat de persoonlijke accounts van de medewerkers aan de medewerker zelf hangen, net als bijvoorbeeld LinkedIn.
Op het moment dat je werkgever gaat bepalen wat jij persoonlijk aan social media gebruikt of daarop doet, is het einde zoek
Mag er uiteraard best iets van vinden. Maar niet bepalen
Vraag je eens af of jij zou willen dat je werkgever zou bepalen wat je wel en niet op LinkedIn, Facebook of Instagram zet. Verwacht van niet
En zelfs al zou men dat doen: dan alleen het bedrijfsaccount. Ik mag aannemen dat de persoonlijke accounts van de medewerkers aan de medewerker zelf hangen, net als bijvoorbeeld LinkedIn.
Op het moment dat je werkgever gaat bepalen wat jij persoonlijk aan social media gebruikt of daarop doet, is het einde zoek
Mag er uiteraard best iets van vinden. Maar niet bepalen
Vraag je eens af of jij zou willen dat je werkgever zou bepalen wat je wel en niet op LinkedIn, Facebook of Instagram zet. Verwacht van niet
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het gaat niet alleen om die wel-of-niet Hitler groet, maar dat X is omgebouwd tot extreem-rechts haatplatform, waar onder de mom van "vrijheid" vooral haat naar anderen (minderheden, lhbti, etc) mag worden gespuit. X heeft niets te maken met het oude Twitter.
Dus X voortaan behandelen zoals andere extreem-rechtse platformen.
Als X recent zou zijn opgericht dan zou het gewoon een van de vele extreem-rechtse riolen zijn die niet de moeite waard zijn om productnieuws over te plaatsen.
Of consistent zijn en regelmatig nieuws over andere extreem-rechtse platformen plaatsen en kleur bekennen. Tech is politiek geworden.
Dus X voortaan behandelen zoals andere extreem-rechtse platformen.
Als X recent zou zijn opgericht dan zou het gewoon een van de vele extreem-rechtse riolen zijn die niet de moeite waard zijn om productnieuws over te plaatsen.
Of consistent zijn en regelmatig nieuws over andere extreem-rechtse platformen plaatsen en kleur bekennen. Tech is politiek geworden.
Ultra rechts VS gaat er wel mee aan de haal en vieren al feest.Reptielenbrein schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:41:
''hitler groet'' kuch.. Ik heb de beelden gezien maar dat het echt een hitler groet was?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ga ff lekker op nu.nl zitten zeg
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Misschien is een andere goede vraag of Tweakers een standpunt wil aannemen over het geven van een platform aan veroordeelde verkrachtigers, corrupte politici and fascisten en andere zaken die in de Benelux toch in een ander daglicht staan.
Snap dat het meeste nieuws vanuit Amerika komt, maar de inkomsten van Tweakers komen uit de PW en veel mensen zijn al langer niet tevreden over de kwaliteit van de FP.
Misschien zijn dit soort gebeurtenissen goede redenen voor Tweakers om te zien of er überhaupt waarden zijn die als belangrijk voor het merk zijn en om het doel van bepaalde onderdelen te herzien.
Miss the good old days waar mensen met passie en eigen ideeën hier de artikelen en reviews schreven.
Snap dat het meeste nieuws vanuit Amerika komt, maar de inkomsten van Tweakers komen uit de PW en veel mensen zijn al langer niet tevreden over de kwaliteit van de FP.
Misschien zijn dit soort gebeurtenissen goede redenen voor Tweakers om te zien of er überhaupt waarden zijn die als belangrijk voor het merk zijn en om het doel van bepaalde onderdelen te herzien.
Miss the good old days waar mensen met passie en eigen ideeën hier de artikelen en reviews schreven.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik heb als werkgever inderdaad heel strenge regels over het gebruik van sociale media. Men hoeft niet de namen van gebruikersaccounts te delen, maar moet wel een gedragscode ondertekenen en weet dat er heel serieuze consequenties aan overtredingen hangen. Maar wij doen in cybersecurity en doen o.a. threat prediction dus de mensen die daarin geïnteresseerd zijn hebben doorgaans al geen mainstream sociale mediaThe Eagle schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 21:43:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zo'n topicstart getuigd niet van een poging om een serieuze / constructieve discussie te starten. Ik doe hier dus een slotje op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.