Ik zoek een?
AV Receiver.
Wat is je budget?
Had max €1000 in gedachten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
IAansluiten van Nvidia shield, nintendo switch, Platenspeler (cinch aansluiting), 2de zone aansturen in de keuken, FM/Dab tuner is aardig meegenomen
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf niet echt een voorkeur heb wel al langer het gevoel dat met mijn huidige Onkyo de speakers niet echt doet leven. En hij heeft het gekende probleem dat er soms beeld is maar geen geluid.
Zelf kom ik uit op de Yamaha RX-V6A of Denon AVR-X2800H maar had dus graag jullie mening gehoord.
Versterker: Onkyo TX-SR444 <-- deze zal dus vervangen worden
L&R front speakers: Jamo Concert 5
Center speaker: Jamo S81
L&R back speakers: Jamo SAT80
Welke vragen heb je hier nog over?
De Jamo zuilspekers zijn al redelijk oud, is het de moeite om deze te vervangen?
Zou een woofer een groot verschil maken?
Bedankt voor jullie deskundige mening
AV Receiver.
Wat is je budget?
Had max €1000 in gedachten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
IAansluiten van Nvidia shield, nintendo switch, Platenspeler (cinch aansluiting), 2de zone aansturen in de keuken, FM/Dab tuner is aardig meegenomen
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf niet echt een voorkeur heb wel al langer het gevoel dat met mijn huidige Onkyo de speakers niet echt doet leven. En hij heeft het gekende probleem dat er soms beeld is maar geen geluid.
Zelf kom ik uit op de Yamaha RX-V6A of Denon AVR-X2800H maar had dus graag jullie mening gehoord.
Versterker: Onkyo TX-SR444 <-- deze zal dus vervangen worden
L&R front speakers: Jamo Concert 5
Center speaker: Jamo S81
L&R back speakers: Jamo SAT80
Welke vragen heb je hier nog over?
De Jamo zuilspekers zijn al redelijk oud, is het de moeite om deze te vervangen?
Zou een woofer een groot verschil maken?
Bedankt voor jullie deskundige mening