Click PVC leggen (hele verdieping)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cysar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02 08:55
Ik wil graag Click PVC leggen onafgebroken over de eerste verdieping (gang en drie slaapkamers). Nou vraag ik mij af in welk hoek van de woning ik het beste zou kunnen beginnen met leggen. Ik ga vanuit de de planken van noord naar zuid of zuid naar noord komen te liggen op de tekening.

Zou iemand kunnen toelichten waar ik het beste zou kunnen beginnen voor een goed eindresultaat?
(bijvoorbeeld punt 1, 2, of 3 op afbeelding)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zm-W0G_WKxOS_WLzKaXKDA3IExQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lH1Fk7zYTlAWUeAo2WIW079n.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Cysar op 21-01-2025 19:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:26
Alleen de deuren zijn echt obstakels om rekening mee te houden dus ik zou lekker vanaf 1 beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:31
Ik neem aan dat je bedoelt dat de kopse kanten van de planken van noord naar zuid liggen?

Ik zou bij punt 2 beginnen, het is namelijk voor een naadloos resultaat de enige mogelijke positie vanaf waar je constant één richting op kunt blijven werken.

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
Ik zou ook bij 2 beginnen want kun je op een small strookje in de gang na alles in 1x doorleggen en daarbij alles aan de juiste kant doorklikken.

Meet wel goed zodat je niet ergens een dom randje van 2cm overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:17
nvm

[ Voor 101% gewijzigd door Caelorum op 21-01-2025 21:29 ]