Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag games op de hoogste grafische instellingen kunnen spelen en mijn PC gereed maken voor een latere upgrade van mijn videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag rond de 1000,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag de volgende componenten meenemen:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een AM5 moederbord, een voeding die voldoende wattage levert voor de gehele build en uiteindelijk ook voldoende voor een upgrade naar de komende 5080(of in de toekomst naar de 6080).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met AMD en zou hier graag bij blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem die het liefst zo stil mogelijk is, ram sticks met wat kleurtjes zou ook leuk zijn
Ga je overklokken?
Niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende items samengesteld als optie voor een upgrade vanuit de BBG. Met name een advies over een voeding die voldoende wattage gaat bieden voor het huidige systeem en om het ook toekomstbestendig te maken voor een GPU upgrade.
Advies over een bijpassende processorkoeling is ook erg welkom, biedt het volledige systeem ook voldoende ventilatie zodat het niet te warm wordt? Ik heb geen extra ventilatoren naast wat mijn behuizing meelevert(3x 140mm fans).
Ik wil graag games op de hoogste grafische instellingen kunnen spelen en mijn PC gereed maken voor een latere upgrade van mijn videokaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag rond de 1000,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag de volgende componenten meenemen:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 Master 10G (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 54,97 | € 54,97 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 102,23 | € 102,23 |
1 | Monitors | Alienware AW2725DF Zwart | € 741,04 | € 741,04 |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850P-B Zwart | € 269,- | € 269,- |
1 | SSD's | Kingston A2000 500GB | € 74,95 | € 74,95 |
1 | SSD's | Samsung 870 QVO 4TB | € 267,46 | € 267,46 |
1 | SSD's | Samsung 970 EVO 1TB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.509,65 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een AM5 moederbord, een voeding die voldoende wattage levert voor de gehele build en uiteindelijk ook voldoende voor een upgrade naar de komende 5080(of in de toekomst naar de 6080).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met AMD en zou hier graag bij blijven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een systeem die het liefst zo stil mogelijk is, ram sticks met wat kleurtjes zou ook leuk zijn
Ga je overklokken?
Niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de volgende items samengesteld als optie voor een upgrade vanuit de BBG. Met name een advies over een voeding die voldoende wattage gaat bieden voor het huidige systeem en om het ook toekomstbestendig te maken voor een GPU upgrade.
Advies over een bijpassende processorkoeling is ook erg welkom, biedt het volledige systeem ook voldoende ventilatie zodat het niet te warm wordt? Ik heb geen extra ventilatoren naast wat mijn behuizing meelevert(3x 140mm fans).
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 595,- | € 595,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 115,90 | € 115,90 |
Totaal | € 879,90 |