Verwijderd

Topicstarter
Op de site staat dat je voor de Creative Nomad IIc een Sound Blaster geluidskaart nodig hebt. Waarom eigenlijk???
Je zet de MP3 over toch via USB. Ondersteund deze player ook MP3 pro???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 22:28 schreef AleSyS het volgende:
Op de site staat dat je voor de Creative Nomad IIc een Sound Blaster geluidskaart nodig hebt. Waarom eigenlijk???
Je zet de MP3 over toch via USB. Ondersteund deze player ook MP3 pro???
zal wel sound blaster compatible zijn, en van dat MP3 pro zal vast erbij staan als dat zo is!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ook helemaal nergens reviews staan :?

Verwijderd

heb het apparaatje toevallig hier liggen... verwacht een review binnen 1-2 weken. Bestanden worden gewoon via USB overgepompt, dus ik zie niet in waarom je een SB-geluidskaart nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 21:42 schreef RobinVR het volgende:
heb het apparaatje toevallig hier liggen... verwacht een review binnen 1-2 weken. Bestanden worden gewoon via USB overgepompt, dus ik zie niet in waarom je een SB-geluidskaart nodig hebt.
Wat is je ervaring tot nu toe???

Verwijderd

Ik heb er nog niet zoveel mee gedaan, maar de eerste ervaringen zijn positief, alleen vind ik die standaard 32MB wel wat minder. Verder zaten er geen koptelefoontjes bij? ik heb nog niet nagevraagd of dat standaard is, of dat het alleen bij dit reviewexemplaar zo is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit namelijk te denken om zo een ding aan te schaffen. Maar ik wil eerst weten wat anderen mensen hun ervaring is.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zaterdag 15 september 2001 22:17 schreef RobinVR het volgende:
Verder zaten er geen koptelefoontjes bij? ik heb nog niet nagevraagd of dat standaard is, of dat het alleen bij dit reviewexemplaar zo is.
Ik snap nooit waarom er zo moeilijk gedaan word over de standaard koptelefoontjes in reviews. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik slinger die dingen altijd weg en ram er meteen een degelijke Sony streetstyle koptelefoon erin.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 01:29 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Ik snap nooit waarom er zo moeilijk gedaan word over de standaard koptelefoontjes in reviews. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik slinger die dingen altijd weg en ram er meteen een degelijke Sony streetstyle koptelefoon erin.
hehe doe ik ook altijd :-) die gaan veel harder en er komt tenminste een dynamische bas(e) uit !
Pagina: 1