Voeding certificering op volgorde van efficientie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GerhardBurger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-07 00:42
Als ik categorie: Voedingen op mijn computer open, staat bij het "Voeding certificering" filter:
  • 80 Plus
  • 80 Plus Bronze
  • 80 Plus Gold
  • 80 Plus Platinum
  • 80 Plus Silver
  • 80 Plus Titanium
Zouden deze een vaste volgorde kunnen krijgen obv efficientie? Dus:
  • 80 Plus
  • 80 Plus Bronze
  • 80 Plus Silver
  • 80 Plus Gold
  • 80 Plus Platinum
  • 80 Plus Titanium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@GerhardBurger Die lijst is alfabetisch (en als er meer dan 6 zijn heb je onder Alle opties de rest, ook alfabetisch gesorteerd) en kunnen we in principe niet veranderen. Wel wil ik dit filter binnenkort aanpakken, vooral met het oog op voedingen die geen 80Plus hebben, maar wel Cybenetics certificaten.

Het staat op de planning om er deze week naar te kijken, hoe en wat precies durf ik nog niet te zeggen omdat ik sommige dingen nog even moet proberen. Zoals ik het nu voor mij zie, komt er 1 keuze waar je kan kiezen voor certificering voor 80Plus, Cybenetics ETA en Cybenetics Lambda en dan eronder een aparte lijst met specifieke keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerhardBurger
@Glaanie Dank voor je reactie!

Weet niet of ik hier een nieuw topic voor moet openen, maar zag ondertussen nog iets: de aansluiting filters kloppen niet helemaal, zie bijvoorbeeld "Aantal 12+4-pins (PCIe 5.0)" en "Aantal 12V-2x6-pins (PCIe Gen 5.1)", die kan je instellen van 1x tot 4x, maar dat moet eigenlijk van 0x tot 4x zijn (nou ja, 2x lijkt me de max, maar goed, beter teveel dan te weinig).

(workaround is filteren op ATX 3.0 en ATX 3.1 of om de range in te stellen op 1x tot 1x)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@GerhardBurger Ik zal dat ook gelijk meenemen. Ik kom helaas ook gelijk met de mededeling dat het deze week niet gelukt is en ik dit moet gaan tillen naar volgende week. Nog even geduld ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@GerhardBurger Ik heb wat aanpassingen gedaan. De filters werken nu als volgt:
• Certificaatkleuren (Bronze, Gold etc) staan in 1 filter, Cybernetics en 80Plus bij elkaar. Dit filter is standaard opengeklapt.
• Bij het filter staat een begeleidende tekst in de (i), die weer verwijst naar de specifieke filters voor 80 Plus en Cybenetics.
• Het 80 Plus filter heeft nu toevoegingen voor 230V (EU getest) en 115V (de rest)
• Het 80 Plus en de beide Cybenetics filters staan nu standaard ingeklapt, maar wel bovenaan gesorteerd als je de filtergroep openklapt.

Hiermee is in 1 klap de zichtbaarheid opgelost en is het een stuk overzichtelijker. Wel loop ik helaas tegen een bug aan als ik de volgorde wil aanpassen van het nieuwe filter, het is dus nog steeds alfabetisch gesorteerd. Dit is iets wat ik verder moet onderzoeken, als het een bug betreft, is hopelijk de oplossing simpel.

Verder heb ik ook gekeken naar de filters voor de aansluitingen, maar ik weet niet wat precies het probleem is. Waarom zou je op een 0-aantal willen filteren? Misschien dat ik iets helemaal over het hoofd zie, maar nu lijkt het alsof ik een niet-bestaand probleem ga oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerhardBurger
@Glaanie Ah super, ja dat is handig! Inderdaad de volgorde zou nog mooi zijn ja!

Wat betreft de aansluitingen: het is nu niet mogelijk om te filteren op bijv. 1 of meer "12+4-pins (PCIe 5.0)". Want het filter staat standaard op 1x-2x, maar in de zoekresultaten staat hij dan niet actief waardoor er ook voedingen met 0 "12+4-pins (PCIe 5.0)" terug worden gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@GerhardBurger Om een slider-filter te activeren op de standaard getoonde waarden (in dit geval 1-2x), kan je simpelweg klikken of tappen op een van de bolletjes, zonder het te verschuiven. Lost dit jouw probleem op? Ik kan wel een 0 toevoegen, maar dat zal misschien alleen maar verwarrender werken denk ik, want waarom zou je willen filteren op 0? Het ziet er gek uit, denk ik.
Pagina: 1