Te korte Floppy Flatcable

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik heb dus nuu eindelijk bijna onderstaand systeem bij elkaar (zitten een paar spare parts in ter vervanging eerst op de nog ontbrekende onderdelen >:)) maar nu zit ik met een probleem. Boven in de Q500 zit de floppydrive, en in het midden van de Epox zit de floppy connector (waar de flatcable in moet) MAW de kabel reikt wel, maar staat ZEER strak en ik weet niet of dit echt gezond is. Hebben meer mensen dit probleem, en zo ja, hoe hebben ze dit opgelost.
Is er een MAX lengte van floppyflatcables?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 19:00

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Er is ongetwijfeld een max lengte, maar die weet ik niet zo 1-2-3...
Maar als je naar een beetje computerzaak loopt hebben ze daar zeker wel een langer kabeltje voor je denk ik zo...
Die kabels kosten geen fuck, dus misschien kun je 'm gratis meekrijgen als je daar meer dingen koopt of vaste klant bent, je moet er dus niet zoals een vriend van fl 19,95 voor neerleggen dan wordt je nl genaaid :P

edit:

je hebt dezelfde netwerkaart als ik...leuk om te weten toch?

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Floppy? Wasda :?

Maarre zie post hierboven ^^^, klopt als een bus.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:22
in mijn Aopen HX08 kwam die floppykabel er niet eens, heb er uiteindelijk een verlengstek tussen gezet maar haal op de HCC voor alles rounded kabels dus ook een 45cm ronde floppykabel.

Verwijderd

Elke goede computerboer kan een langere kabel bestellen.

er een verlengkabel aan maken lijkt mij niet zo'n best idee;)