Het is een beetje een moeilijk samen te vatten probleem in een korte titel, dus zie hieronder voor meer uitleg. 
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
De pricewatch, bijvoorbeeld
1. categorie: SSD's
2. uitvoering: Lexar NM710 2TB
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Stap 1: Ga naar een hoofdcategorie, bijvoorbeeld categorie: SSD's, en stel je gewenste winkelfilter in. In mijn geval:
Geen:
- Max ICT B.V.
- Amazon.nl
- Amazon Marketplace
Stap 2: Ga naar een product, bijvoorbeeld uitvoering: Lexar NM710 2TB.
Stap 3: Pas het winkelfilter aan; voeg bijvoorbeeld CAPS toe. Merk op dat hier Max ICT en Amazon Marketplace niet beschikbaar zijn.
Stap 4: Ga nu terug naar de hoofdcategorie.
Ongewenst resultaat: De winkels Max ICT en Amazon Marketplace zijn nu uit de selectie verdwenen.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten dat de niet zichtbare winkels ook bewaard (en geselecteerd) blijven.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox op zowel Windows, Linux als Android.
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
De pricewatch, bijvoorbeeld
1. categorie: SSD's
2. uitvoering: Lexar NM710 2TB
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Stap 1: Ga naar een hoofdcategorie, bijvoorbeeld categorie: SSD's, en stel je gewenste winkelfilter in. In mijn geval:
Geen:
- Max ICT B.V.
- Amazon.nl
- Amazon Marketplace
Stap 2: Ga naar een product, bijvoorbeeld uitvoering: Lexar NM710 2TB.
Stap 3: Pas het winkelfilter aan; voeg bijvoorbeeld CAPS toe. Merk op dat hier Max ICT en Amazon Marketplace niet beschikbaar zijn.
Stap 4: Ga nu terug naar de hoofdcategorie.
Ongewenst resultaat: De winkels Max ICT en Amazon Marketplace zijn nu uit de selectie verdwenen.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten dat de niet zichtbare winkels ook bewaard (en geselecteerd) blijven.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox op zowel Windows, Linux als Android.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron