Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, mailen, Netflixen, WoW Classic, AOE2 en wat programmeer dingetjes voor mijn auto
Wat is je budget?
300 euro, niet veel meer, ik kijk dus bij voorbaat al naar 2dehands, de enige die nieuw in de buurt komt is: FreeBook 13.5 inch | Intel N100 | 2K Touch Screen, maar de N100 is dat genoeg?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, met name op de bank of aan een extern scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Acer en ook geen Dell
14 tot 16 inch, keiharde voorwaarde is USB-C met volledige functies zodat ik de laptop daarmee op kan laden en hem aan mijn scherm kan hangen (support data transfer, Power Delivery and DisplayPort™ 1.2)!!!
Ook minimaal een full HD scherm behoort tot mijn eisen.
Ik kom zelf op de klassieker:
uitvoering: Lenovo ThinkPad T480 20L60034MD
En:
uitvoering: Lenovo ThinkPad T480s (20L8S3F70Q)
Maar vraag me af of die bovengenoemde games draait, en hoe lang deze 7 jaar oude laptop nog mee kan?
Als ik dan kijk wat er nu te koop is wat nieuw is kom ik hier op:
uitvoering: Lenovo IdeaPad Slim 3 15AMN8 (82XQ00DQMH)
Te duur, maar veel goedkoper word het niet, 16Gb intern lijkt me wel minimaal op dit moment?
Zijn er nieuwere opties die hebben wat ik wil en binnen mijn budget vallen, accuduur is van minder belang!
Pricewatch geeft nog:
uitvoering: HP EliteBook 830 G5 3KA35AW
Zelfde processor als de T480(s).....
Ik heb het gevoel dat ik iets wil wat niet bestaat?
Surfen, mailen, Netflixen, WoW Classic, AOE2 en wat programmeer dingetjes voor mijn auto
Wat is je budget?
300 euro, niet veel meer, ik kijk dus bij voorbaat al naar 2dehands, de enige die nieuw in de buurt komt is: FreeBook 13.5 inch | Intel N100 | 2K Touch Screen, maar de N100 is dat genoeg?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, met name op de bank of aan een extern scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Acer en ook geen Dell
14 tot 16 inch, keiharde voorwaarde is USB-C met volledige functies zodat ik de laptop daarmee op kan laden en hem aan mijn scherm kan hangen (support data transfer, Power Delivery and DisplayPort™ 1.2)!!!
Ook minimaal een full HD scherm behoort tot mijn eisen.
Ik kom zelf op de klassieker:
uitvoering: Lenovo ThinkPad T480 20L60034MD
En:
uitvoering: Lenovo ThinkPad T480s (20L8S3F70Q)
Maar vraag me af of die bovengenoemde games draait, en hoe lang deze 7 jaar oude laptop nog mee kan?
Als ik dan kijk wat er nu te koop is wat nieuw is kom ik hier op:
uitvoering: Lenovo IdeaPad Slim 3 15AMN8 (82XQ00DQMH)
Te duur, maar veel goedkoper word het niet, 16Gb intern lijkt me wel minimaal op dit moment?
Zijn er nieuwere opties die hebben wat ik wil en binnen mijn budget vallen, accuduur is van minder belang!
Pricewatch geeft nog:
uitvoering: HP EliteBook 830 G5 3KA35AW
Zelfde processor als de T480(s).....
Ik heb het gevoel dat ik iets wil wat niet bestaat?